Welkom op Blossomslife

20140629_161532Vandaag mijn allereerste post op mijn nieuwe blog! Zoals je ziet is het nog niet helemaal af en is er nog heel wat aan te doen. Dat komt in deze week vast en zeker allemaal goed! 🙂 Hiervoor had ik al een ander blog genaamd: Justnailpolishes.blogspot.com. Een blog wat vooral ging over nagellak en nail art. Ik wilde elke dag een nieuw artikel online hebben en dit lukte mij niet goed, omdat ik ook nog school en stage heb. Ook vond ik het heel erg jammer dat ik erg gebonden was aan het onderwerp, want dat is niet heel erg breed. Na een tijdje niet geblogd te hebben miste ik het toch wel heel erg. Vandaar de nieuwe start op een nieuw blog! Eerst zal ik mij even wat over mijzelf vertellen. Mijn naam is Kim en ik ben 19 jaar oud. Ik woon in een klein dorpje in Noord-Brabant. Op het moment zit ik nog op school en doe ik de opleiding Maatschappelijke zorg specifieke doelgroepen niveau 4. Ik ben bijna klaar met de opleiding en ik twijfel nog of ik daarna ga werken of nog verder ga leren op het Hbo of een cursus nagelstyling ga doen. Ik hou ervan om mijn nagels te lakken met leuke printjes, nieuwe baksels te proberen en creatief te zijn. Verder geef ik nog dansles hier in het dorp wat ik ook heel erg leuk vind! Nog een leuk weetje: Ik ben gek op het kopen van schoenen! 🙂 Op dit nieuwe blog wil ik beginnen met drie artikelen in de week te posten. Dit omdat het dan haalbaar blijft met stage, school en mijn werk. Om 6.00 uur ’s ochtends zullen ze online komen. Wanneer het me prima lukt om 3 artikelen online te zetten kan het altijd nog meer worden. Ik wil gaan bloggen over nagellak, nail art, lekkere recepten, diy projectjes, shoplogs en reviews. Het was een hele zoektocht naar een nieuwe blognaam.. Zo heb ik vriendinnen gevraagd naar leuke Engelse woorden, maar ook op Twitter en Instagram de vraag gedeeld. Uiteindelijk had ik de naam Blossomtea bedacht. Dit leek me een erg leuke naam, maar ik vond de betekenis een beetje vreemd voor dit blog. Toen bedacht ik dat life toch wel wat meer klopt bij dit blog. Uiteindelijk is het Blossomslife geworden! Bedankt voor het lezen! Liefs Kim – Blossomslife  

Geef een reactie

