New in – Treaclemoon bath and shower gel

treacle moon

Vandaag laat ik zien welke douchegels ik heb gekocht van het merk Treaclemoon! Zoals velen misschien wel hebben meegekregen was dit merk 1+1 gratis, oftewel een koopje. Ik had vaak over het merkt gehoord en gelezen, maar zelf had ik er geen ‘ervaring’ mee. Als ik de reviews las van andere bloggers zouden deze douchegels echt ge-wel-dig moeten zijn. Lees je mee wat ik van deze douchegels vind?

Ik heb mezelf er zo op verheugd om deze douchegels te gaan kopen! Dus op maandag ik met alle moed naar de Albert Heijn in de buurt en na een hele tocht door de winkel was ik erachter gekomen dat ze de douchegels helaas niet hadden. Dus ik balen en balen.. Maaaar, sinds kort is er een meisje komen werken bij mijn stage en ze woont in de buurt van een Albert Heijn XL. Omdat ik ze ondertussen echt ontzettend graag wilde hebben, heb ik gevraagd of zij ze wilde meenemen! Ik vroeg om de volgende geuren: Mango, Cinnamon, Raspberry en Melon.

Na stage fietste ik naar huis toe en wat bleek?! Op tafel stonden 2 flessen van de geur Warm cinnamon nights. Mijn moeder was in een ander dorpje naar de Albert Heijn geweest en had daar de Coconut variant gespot en toen dus doorgevraagd of ze er nog meer hadden. Helaas was dat niet het geval en aangezien ik geen fan ben van kokos heeft mama 2 dezelfde gekocht! Yes!

Afgelopen donderdag wekte ik weer samen met het meisje op stage en ze had de douchegels bij. Ze had Cool melon fresca en The raspberry kiss meegenomen voor mij. Ze dacht dat ze er maar 2 mee moest brengen. Ach ik ben al hartstikke blij dat ik deze 2 geuren ook nog heb en dat een van de 2 niet de kaneelgeur is hihi.

cinnamonLaten we beginnen met Warm cinnamon nights. Deze heerlijke geur doet me denken aan de tijden rond kerst! Deze douchegel ruikt kruidig en zoet en zou perfect zijn voor in de winter. Al is deze geur altijd wel lekker denk ik! Ik ben gek op deze geur.

rasperry kissThe raspberry kiss heeft een mooie roze kleur en hierdoor zou je verwachten dat deze douchegel erg zoet ruikt. De geur ruikt dan ook erg zoet en fruitig! Yum, heerlijk voor in de zomer.

melon frescaCool melon fresca is een heerlijk frisse geur, maar ook wel lekker zoet. Het is echt een typische meloen geur zoals je die ook in lipsmackers hebt. Ik ben gek op die geur van meloen! Ook deze douchegel is perfect voor in de zomer.

Door al deze heerlijke geuren ben ik alleen nog maar meer benieuwd geworden naar de andere geuren. Deze douchegels kosten normaal gesproken 5.00 euro per stuk en nu waren ze 2.50 euro per stuk! Ik ben echt gek op deze geuren.

Zijn jullie ook fan van Treaclemoon?

 

Geef een reactie

