Swatch – Catrice 130 Lucky In Lilac

swatch paars lakje

Vandaag laat ik een swatch zien van een oudere lak van het merk Catrice. Doordat ik gek ben op nagellak lijkt het me erg leuk om ook oudere lakjes eens in de spotlight te zetten doormiddel van een swatch artikel! 

Ik wil graag een pagina maken waar mijn hele nagellak stash te vinden is, maar een naam zegt natuurlijk niet altijd alles.. Daarom wil ik de lakken verbinden aan een swatch artikel en ook wil ik dat ik al mijn lakjes ooit 1x heb gedragen. Er zitten aardig wat lakken in mijn stash die ik gewoon nog nooit op mijn nagels heb gedragen. Zonde! Dus er kunnen de komende tijd nieuwe, maar ook oude swatches voorbij komen op dit blog! 

swatch paars

Lucky In Lilac is een licht paarse lak die in 2 dunne laagjes dekkend is. Dat is natuurlijk erg fijn voor ons nagellak liefhebbers! Dit lakje is nog van voor de tijd dat de vernieuwde lakken kwamen bij Catrice. Deze paarse lak heeft dus ook nog niet de fijne ronde kwast helaas. Verder is het echt een mooi licht kleurtje voor in de lente en in de zomer. Binnenkort is deze lak nog te bewonderen met een mooie nail art erop! 

Vind je het leuk om zo nu en dan oude lakken voorbij te zien komen?

 

2 thoughts on “Swatch – Catrice 130 Lucky In Lilac

Geef een reactie

