New in – Victoria’s secret body mist

body mist1

Laatst was er bij de Etos een actie van 2 dagen van de Victoria’s Secret body mist. De hele week keek ik er al naar uit om deze te gaan kopen van mijn Etos cadeaubonnen. En zoals je ziet heb ik aardig wat geuren kunnen bemachtigen!

Steeds meer kwamen er foto’s op Instagram voorbij van deze body mists. Ik was niet bekent met het product en werd dus ook steeds benieuwder naar de geuren. Ik vind parfum vaak erg sterk en dus dacht ik dat dit een prima oplossing zou zijn! Veel zou het me niet kosten, want ik had nog 3 Etos cadeaubonnen liggen en ik kon nooit iets vinden bij de Etos. Was ik ook meteen van die pasjes af!

Ik ging ’s avonds met goede moet naar een Etos filiaal in de buurt, maar helaas ze waren al op.. Ze vertelden dat er in een ander filiaal hier in de buurt nog wel body mists waren. Ik dacht dat deze de volgende dag waarschijnlijk ook al lang op zouden zijn en aangezien ik daar niet kan komen en mijn moeder was werken zag ik het aan me voorbij vliegen. Maaaar toen mijn moeder thuiskwam zijn we toch nog gegaan naar het andere filiaal en daar bleken ze er nog een heleboel te hebben! Yes!

body mist3
Pure seduction – Endless love – Love spell

Pure seduction: Deze ruikt naar red plum en freesie oftewel rode pruim en Kaaps lelietje van dalen. Deze body mist ruikt heel erg zoet en fruitig.

Endless love: Deze body mist ruikt naar apple blossom en ylang ylang. Ylang ylang is een olie wat uit de Canaga odorata boom komt. Deze body mist ruikt erg tropisch en zoet.

Love spell: Deze body mist ruikt naar cherry blossom en peach oftewel kersenbloesem en perzik. De kersenbloesem is erg goed te ruiken. Ook deze body mist vind ik heel erg zoet ruiken.

body mist2
Midnight exotics Sensual jasmine – Exotics deep berry

Sunsual jasmine: Dit is ook weer een erg zoete geur. Perfect voor de zomeravonden.

Deep berry: Deze body mist ruikt erg bloemig en ook weer erg zoet.

De flesjes zien er echt prachtig uit met de achtergrond van de flessen en de spuitflacons! Alleen al voor het prachtige plaatje wil je ze hebben. De flessen hebben een inhoud van 250 ml en in de actie bij de Etos kostten deze 8.99 per stuk. In het begin was ik heel erg teleurgesteld met deze ‘impuls’ aankoop, omdat ik ze allemaal toch wel erg zoet vond en eenmaal thuis meer als de helft niet meer lekker vond ruiken. Misschien komt het wel doordat ik parfum altijd al wel heel erg snel te zoet vind?! Nu spuit ik af en toe wat van deze body mist geurtjes op zodat ik er aan kan wennen en nu ben ik toch blij dat ik ze heb gekocht! Ik vind ze steeds lekkerder gaan ruiken. 🙂

 Wat vind jij van de Victoria’s secret body mists?

 

 

3 thoughts on “New in – Victoria’s secret body mist

Geef een reactie

