Swatch – Catrice Crushed Crystals Call Me Princess

20140720_193359

Vandaag laat ik een swatch zien van lakje die nog niet zo heel erg oud is. Dit is de enige Crushed Crystal lak die ik heb van Catrice en ik ben gek op dit kleurtje!

Call Me Princess is een ‘barbieroze’ sand lak met gouden glitters. Ik vind dat je met sand lakjes vaak een mooi en apart effect krijgt en vaak hoeft er niet eens een nail art bij om het leuk te krijgen! De gouden glitters maken deze lak lekker¬†kitsch maar ik hou er wel van!

20140720_193554

Deze lak is in 2 dunne laagjes al dekkend! De kwast van deze lak is rond afgesneden waardoor je echt heel netjes kunt lakken bij je nagelriemen. Ook is de kwast best breed, waardoor je maar een paar keer over je nagel hoeft te gaan met het kwastje.

20140720_193455

Ik ben echt gek op deze nagellak en zal deze dan ook nog vaak gaan dragen in de zomer! Deze sand lak vind ik niet heel erg lastig te removen vergeleken met sommige glitterlakjes. Dus dat is een mooie meevaller!

Ben jij ook gek op sand lakjes?

2 thoughts on “Swatch – Catrice Crushed Crystals Call Me Princess

Geef een reactie

