Gewonnen – Dainty Ribbons

gewonnen verzameling

Een hele tijd terug had Romina van Dainty Ribbons een winactie om te vieren dat ze jarig was, haar nieuwe blog was gelanceerd en ze de 500 bloglovin volgers had gehaald! Dat zijn een heleboel redenen voor een feestje! Zoals je al kunt zien aan de titel ben ik de gelukkige winnaar. Kijk je mee wat ik gewonnen heb?

Zoals je op de foto ziet is het een groot pakket vol met make up en accessoires. Ik was op stage aan het mailen met mijn stage begeleidster toen er ineens een mailtje binnenkwam met de titel ‘Winnaar Winactie’. Daar werd mijn aandacht naartoe getrokken en ik klikte het mailtje snel aan om even te lezen. Daarin stond dus dat ik uit de rafflecopter was gekomen als winnaar! Ik kon niet wachten om het pakket te ontvangen. 🙂

gewonnen random

Op bovenstaande foto zie je 2 hele schattige notitieboekjes, een heerlijk ruikende kaars met de geur van Cappuccino Chocolate en een heel erg lieve scrunchie!

gewonnen nagellak

Allereerst zie je hier een extraatje wat ik heb ontvangen voor het wachten op het pakket. Een lief roze lakje genaamd 106 Free Hugs. Daarnaast een geparfumeerd lakje van Reflon met de naam Peach Smoothie. En helemaal rechts een setje nagelstickers!

gewonnen lip

Helemaal links een hele zachte Real Techniques Blush Brush. Als 2e een hele mooie roll on oogschaduw van W7. Daarnaast een  Glossy Gloss van Eyes Lips Face in de kleur Dragon. En als laatste een Revlon Just Bitten Kissable Balmstain in de kleur Darling.
gewonnen oogLast but not least! Het undress me too palette van MUA. Hier ben ik erg benieuwd naar, omdat ik nog niet zo vaak oogschaduw draag en ooglooks maak is dit palette een mooie start om mee te beginnen met niet al te opvallende kleuren! En de Contouring Blush and Bronzing Powder van Eyes Lips Face.

Zoals jullie zien echt een heel erg mooi pakket! Het kwam ook erg mooi ingepakt met een strikje en gesnipperd papier als bescherming. En Romina, het pakketje zat wel heeeeel erg goed dicht haha! Nog een keer heel erg bedankt Romina!

 

3 thoughts on “Gewonnen – Dainty Ribbons

Geef een reactie

