New in – Gelpolish set

20140803_131505

Vandaag laat ik jullie zien dat ik eindelijk een gelpolish/gellak pakket heb gekocht. Het heeft dan bijna 1 tot 1.5 jaar geduurd voordat ik de knoop heb doorgehakt en de set dus ook daadwerkelijk heb besteld. Van mijn ouders mocht ik een set uitzoeken de startersset kreeg ik cadea voor afgelopen 2 verjaardagen. Alle kleuren die ik extra wilde heb ik zelf moeten betalen. Kijk je mee?

Doordat er tegenwoordig zo ontzettend veel gelpolish merken op de markt zijn zag ik door de bomen het bos niet meer. Regelmatig heb ik een artikel geplaatst op de nagelstyliste pagina op Facebook om erachter te komen welke merken nou eigenlijk echt goed zijn. Ook heb ik op Twitter rondgevraagd. Ga je voor goedkoop en veel kleuren waarvan je niet weet of de kwaliteit goed is of ga je voor een duurdere set waarvan je weet dat de kwaliteit goed is..

Uiteindelijk heb ik mijn set besteld bij Florence Beauty and Nails dit is een groothandel voor nagelstylistes. Doordat ik misschien over een tijdje een cursus/opleiding nagelstyling wil gaan doen wilde ik wel een set die goed is, zodat je dat niet opnieuw hoeft aan te schaffen.

Ik heb het gelpolish pakket ‘Groot’ besteld en daar zit het volgende in:
 – Finishing wipe 100 ml
– Celstofdepper in dispenser
– Nail clean 12 ml
– bonding primer 12 ml
– Witte Block
– Emery board 100/180
– Aceton 100 ml
– Wraps 50 stuks
– Bokkepoot plexiglas
– Gelpolish Base/top coat 12 ml
– 2 kleuren gelpolish naar keuze
– Uv-lamp 4×9 watt.

20140803_131406

De rode Miami Red en de roze Panama Pink heb ik bij het pakket gekozen. De onderste 6 kleuren zaten in een mini set genaamd Bleude. Daarin zitten de volgende kleuren: Sicily Sweet, Borneo Beige, Sumatra Skin, Phuket Plum, African Elephant en Malta Marine. Daarna komt er de prachtige kleur Aruba Aqua. Nu twee mooie glitters genaamd Pretty in Green en Lipgloss Lilac en als laatste kleur die nog niet is benoemd de zalmkleurige met de naam Singapore Salmon. (Deze zijn allemaal van Florence Beauty and Nails.

20140803_131531

Ook zit er nog een donker roze kleur op het nagelwiel deze heeft mijn moeder op de markt gekocht, omdat ze het een mooi kleurtje vond en ze deze wel wilde uitproberen. Het merk is L&D en het kleurnummer is 102. De foto hierboven is het flesje van de markt.

Op het moment dat ik het bestelde was er een korting voor de vierdaagse. De 1e 4 klanten die bestelden nadat de eerste wandelaars zijn aangelopen kregen korting. De eerste wandelaars lopen om 4 uur aan. Ik had het geluk dat ik de 2e dag van de actie moest werken en dus om 6.15 uur moest opstaan. Ik had besteld en zat bij de 1e 4 klanten en kreeg dus 25% korting.

20140803_131715

Hier heb ik voor het eerst de gelpolish op mijn nagels. Zoals je ziet zit het nog niet helemaal perfect, maar dit komt nog wel! Hier had ik helaas de primer nog niet binnen waardoor het niet heel goed vast bleef zitten. Deze heb ik eergisteren ontvangen! Yay!

Ik ben echt heel erg blij met deze gelpolish set en ga er ook nog veel plezier aan beleven met mooi gelakte nagels! Het artikel is een ‘beetje’ lang geworden hihi. Maar ik ben er gewoon heel erg blij mee!

Heb jij wel eens gelpolish op je nagels gehad?

One thought on “New in – Gelpolish set

Geef een reactie

