Liebster Award

wpid-liebster-award1

Ik ben genomineerd voor de Liebster Award door Glamournailart! Wat ontzettend leuk! Vandaag ga ik de vragen beantwoorden en nieuwe bloggers nomineren voor de Liebster Award.

Liebster Award is een award voor opkomende bloggers die minder van 200 volgers hebben op iets van sociale media. Het is de bedoeling om door deze award wat meer bekendheid te boeken voor je blog en zo ook andere opkomende bloggers even in de spotlights te zetten zodat iedereen een goede kans krijgt.

Er zijn een aantal regels waar je je aan moet houden. Hier komen ze even onder elkaar te staan:
– Beantwoord de vragen van degene die je heeft genomineerd.
– Noem diegene die je heeft genomineerd in je artikel. (Een link erbij zou netjes zijn)
– Nomineer zelf 11 bloggers met minder dan 200 volgers. ( Ik ga uit van twitter en bloglovin )
– Verzin 11 vragen voor diegenen die je hebt genomineerd.
– Als extra kun je 11 facts over jezelf vertellen.

De vragen van Glamournailart:

1) What made you start this blog? 
Ik had hiervoor al een ander blog Justnailpolishes.blogspot.com. Hierop wilde ik eigenlijk elke dag een artikel online zetten, maar dit kon ik niet voor elkaar krijgen. Ook wilde ik over meer kunnen bloggen dan alleen nagellak en nail art en vond ik het tijd voor een nieuwe naam. En als je dan toch een nieuwe naam moet verzinnen, dan ook maar meteen een nieuwe blog! Ik ben een tijdje gestopt en miste het bloggen toch wel. Vandaar dat ik nu een nieuwe ben gestart. Nu post ik 3 keer in de week een artikel wat gewoon haalbaar is voor mezelf en ik toch lekker kan bloggen.
2) Favorite nail polish?
Eigenlijk heb ik niet echt een favoriet. Ik denk dat ik wel rond de 200 lakjes heb en ik heb met tijden dat een andere lak favoriet is. Op het moment zou ik nu echt niet kunnen zeggen welke dat nu is hihi.
 3) Favorite mascara?
Ik vind de mascara van NYC heel erg fijn maar ook die van Maybelline vind ik echt ontzettend fijn!
4) For a smarthphone, what do you prefer? Android or apple?
Android! Ik vind het leuk dat je bij Android meer qua design kan kiezen met achtergronden en apps en widgets etc. Zelf heb ik op het moment een Samsung galaxy s4. Ik ben ook bekend met Ipod touch en Ipad en als ik dan ook nog een Iphone zou hebben zou ik dat ontzettend saai vinden.
5) High heels or not?
High heels.. Ik vind het prachtig bij anderen! Zelf loop ik eigenlijk nooit op hakken en ook nooit gedaan. Ik heb wel 1 paar met sleehakken, maar die zitten niet fijn haha. Wel heb ik natuurlijk laarsjes waar een klein hakje onder zit, maar geen echte pumps. Al zou ik dat soms wel leuk vinden om te dragen. Ik kan er alleen totaal niet op lopen hihi.
 6) Favorite eyeliner?
Vaak draag ik een zilveren eyeliner van Essence. Deze kun je uitdraaien en ik vind ze echt heel erg fijn. Je hebt ze in verschillende kleuren en ik moet toegeven dat ik er een hele collectie van heb haha. Ik heb er ook de zwarte van voor het lijntje onder mijn oog. Met vloeibare eyeliner ben ik niet zo handig..
 7) Do you prefer a big or a small purse? Why?
Mmmm.. Lastig. Ik heb op het moment zo’n middelmaat van de Hema. Aan de ene kant vind ik deze fijn, omdat die vrij compact is en aan de andere kant vind ik deze verschrikkelijk omdat ik altijd moet zoeken aan welke kant ik welk pasje heb zitten haha. Alleen als ik een grote wil kopen vind ik ze vaak weer te groot.
8) Morning or evening person?
Weer een lastige vraag. Op zich heb ik geen moeite met vroeg opstaan zolang het niet een hele week achter elkaar is. Alleen ben ik ook niet echt een avondmens, omdat ik dan vaak erg moe ben van de werk/stage week. Het ligt dus ook aan het moment haha. Als ik eenmaal wakker ben vind ik het helemaal niet erg om op te staan en ik kan ook helemaal niet meer langer uitslapen als 8.30 uur.
9) Do you love animals? Favorite animal?
Jep! Ik ben gek op ons eigen hondje Bo. Verder vind ik minivarkentjes en kleine hangbuikzweintjes echt ontzettend schattig en zou ik deze ook het liefst als huisdier erbij willen! 
10) Where do you see yourself in 10 years?
Wonend in een leuk huisje met een man en 2 lieve kleine hondjes. Verder hoop ik een leuke baan te hebben in de dagbesteding en misschien ook wel een klein salonnetje te hebben aan huis voor de nagelstyling. Ik hoop nog steeds te bloggen!
11) What comes first for you, family or carreer? Why?
Familie! Al helemaal op dit moment kun je niet echt vertrouwen op een baan. Overal moeten er mensen uit. Wel is het natuurlijk belangrijk dat je ook een baan hebt. Je moet je niet alleen richten op je cariëre, maar ook op je familie! Eigenlijk is beiden belangrijk! Het is namelijk ook belangrijk dat familie je steund in wat je doet. En dat is bij mij ook!

Genomineerd door mij zijn:
http://xessaly.blogspot.nl/
http://www.40plusvrouw.wordpress.com
http://www.xbeautysplash.wordpress.com
http://www.nailsartnoor.blogspot.nl
http://www.beautytopia.nl
http://www.beautyties.nl
http://www.bosutanails.nl
http://www.beautywithusx.blogspot.com
http://www.twinkelbella.nl
http://www.Happilyeverafterx.nl
http://www.meducijn.nl

Mijn 11 vragen voor de genomineerden:

1) Wat is de reden dat je bent gaan bloggen?
2) Wat is je favoriete make-up product?
3) Wat is je favoriete tijdschrift?
4) Waar haal jij je inspiratie vandaan voor je blog?
5) Welke social media kun je absoluut niet missen?
6) Wat is je droombaan?
7) Hoe omschrijf jij jezelf?
8) Wat is je favoriete merk?
9) Wat is je favoriete nagellak?
10) Online winkelen of offline winkelen?
11) Wat hoop jij over 10 jaar bereikt te hebben?

Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden! 🙂

 

3 thoughts on “Liebster Award

  1. Wat een leuke vragen die je hebt gekozen ☺☺
    We hebben trouwens dezelfde smarthphone Samsung Galaxy s4, echt een fijne telefoon vind ik 😉
    Vond het heel leuk om je antwoorden te lezen en ook leuk om te horen dat je van dieren houdt. Dieren geven je zoveel liefde 💖💖

  2. Hoi hoi, wat leuk om jouw persoonlijke dingen te lezen!
    En wat aardig van je om mij te nomineren!
    Ik ga eens kijken voor wat antwoorden en dan weer dames nomineren!

  3. Hey Kim heel lief dat je mij genomineerd hebt, ik heb deze award al een keer gedaan en ben al meerdere keren genomineerd. Dus ik maak er liever niet weer een artikel over. Wel vind ik het echt heel erg lief van je! xxx Tessa

Geef een reactie

