Swatch – Gewonnen lakjes

gwonnenlakjes

Een tijdje was er een winactie op de blog van Kirsty en ik had gewonnen zoals je ziet. Echt heel erg leuk! Drie prachtige lakjes in totaal verschillende kleuren. Deze winactie was om te vieren dat haar blog al 1 jaar bestaat!

In dit artikel ga ik alle drie de lakjes laten zien met een swatch. Twee lakjes van Rimmel london en een van Essie. Helaas wilde mijn camera niet heel goed scherpstellen dus heb ik geen hele duidelijke detail foto’s kunnen maken.. 😦

rimmel 613 2

rimmel 613 1

Rimmel London – 613 Midnight Rendezvous is een prachtige donkerpaarse lak. Deze lak dekt in 1 dun laagje en is mooi glanzend. Deze kleur is dan ook echt prachtig voor in de winter en in de herfst!

20140803_10571120140803_10574420140803_105813

Rimmel London – 703 White Hot Love is op het eerste gezicht een witte lak. Maar als je goed kijkt zie je veel kleine witte shimmers. Op de swatches was dit niet heel duidelijk vandaar ook de foto van het flesje waarin je de shimmers mooi ziet! Een fris lakje voor in de zomer en dus niet zo maar een wit lakje voor onder een gradiënt. Deze lak dekt in twee dunne laagjes.

essie paars 2 essie paars 1

Essie – The Girls Are Out is een lila kleurige lak met zilveren shimmers die in het potje ook niet meteen zichtbaar zijn. Op de nagels zie je ze wel mooi zitten! Deze lak dekt in een dun laagje, maar is met twee laagjes nog mooier denk ik. Ik ben gek op de shimmers. Een lief kleurtje voor in de lente!

Kirsty echt heel erg bedankt voor de prachtige lakjes! Ik ga ze zeker vaak dragen en gebruiken in een nail art. Nog vele jaren gewenst voor je blog.

Wat vind jij van deze lakjes?

6 thoughts on “Swatch – Gewonnen lakjes

  1. Wat leuk dat je ze gereviewed hebt! Ik ben blij om te lezen dat je zo blij bent met de lakjes! 😀 Zelf vind ik ze ook wel erg mooi! Bedankt ook dat je mij hebt genoemd! 🙂

Geef een reactie

