Swatch – Essence 106 Free hugs

20140817_134208

Vandaag op deze maandag laat ik een swatch zien van dit mooie roze lakje. Dit lakje heb ik een tijdje terug gekregen bij een pakket wat ik gewonnen had als extraatje. Erg leuk! Ben je benieuwd naar wat ik ervan vind? Lees snel verder!

20140817_134251

Free hugs is een licht roze kleur met een mooie glanzende finish. Het lakje dekt in 2 á 3 dunne laagjes lak. Het is een lakje met een fijne rond afgesneden kwast, waardoor je erg mooi bij de nagelriemen kunt lakken! Eerder vond ik dat nooit zo fijn, omdat ik een hele dunne pinknagel heb en de kwast vaak aan de brede kant is. Maar ondertussen ben ik er helemaal aan gewend en zou ik het liefst niet anders willen!

20140817_134323

 Deze kleur is echt perfect voor in nail arts. Denk maar aan een mooie panterprint of een leuke gradiënt! Ik heb veel kleuren roze, maar vaak ging het van heel fel naar pastel en deze prachtige lak zit er mooi tussenin!

Wat vind jij van deze roze nagellak?

2 gedachten over “Swatch – Essence 106 Free hugs

Plaats een reactie