DIY – Ipod oplader

20140817_160224

Dit artikel heb ik al eens eerder geplaatst op mijn vorige blog, maar omdat ik dit zo’n leuke en gemakkelijke do it yourself vind plaats ik dit artikel hier nog een keer. 🙂

Je hebt voor deze diy niet veel nodig. Het enige wat ik heb gebruikt is washi tape. Washi tape is er op het moment echt in alle kleuren en printjes te krijgen bij de Hema of de Action. De tape die ik gebruik komt van de Wibra een hele tijd geleden. Ik ben echt gek op deze tape, omdat je het overal op kunt plakken zonder dat je het beschadigd. Het ziet er leuk uit, je kunt je kunt er makkelijk dingen mee versieren en als je het beu bent haal je het er weer af!

– Kies een aantal kleuren tape waar je je oplader mee wilt beplakken
– Bedenk in welk patroon je het wilt hebben en begin met plakken. Probeer goed op de rand te plakken, maar niet eroverheen. Het is ook het mooist wanneer je alle stroken op hetzelfde punt laat eindigen.
– Wanneer je het laatste stukje plakt moet je even goed kijken hoe ver de tape komt, omdat dit niet altijd uit komt. Deze moet je dus afknippen.
– Druk alle tape goed aan. Je kunt eventueel gewone plakband op de uiteindes plakken zodat het zeker niet los gaat.
– Nu is je oplader herboren tot een nieuwe leuke assesoire!

Wanneer je deze diy doet zou ik het leuk vinden om het resultaat te zien. Laat het me weten op Twitter of Instagram 🙂

Ben jij ook zo’n fan van washi tape?

 

Categories DIY

One thought on “DIY – Ipod oplader

Geef een reactie

