Swatch – Essie Butler please

20140817_134919

Vandaag een swatch van een oudere lak uit de Leading Lady collectie van Essie. Zo nu en dan ga ik hier op mijn blog ook oudere lakken voorbij laten komen, omdat er de laatste tijd ook heel vaak oudere nagellak collecties terugkomen bij winkels als Big Bazar en de Action en je zo ook weer ontdekt welke oudere lakjes je toch maar eens vaker moet gaan dragen omdat ze toch wel heel mooi zijn! De lak van vandaag komt uit de wintercollectie van 2012/2013.

Dit Essie lakje komt van de Big Bazar, waar toen een actie liep op Essie nagellak. Normaal gesproken zou ik namelijk nooit een nagellak kopen van 10 euro of meer. Ik was erg benieuwd naar het merk en dus heb ik 4 lakjes gekocht. Nu ben ik echt een fan geworden van dit merk! Wat is het kwastje fijn!

20140817_134957

Butler Please is een kobalt blauwe lak die in 1 laagje zo goed als dekkend is. Wel is het bij deze lak mooier als je nog een 2e dun laagje lak aanbrengt. Deze lak droogt mat op wat ik wel iets leuks vind hebben! Ik houd niet altijd van een matte finish, maar bij deze kleur staat het leuk. Deze lak ga ik nog heel vaak dragen in de herfst en winter dat weet ik zeker!

nail art blauw s

Met deze lak als ondergrond heb ik al eens eerder een nail art gemaakt. Wil je weten hoe ik deze gemaakt heb? Klik dan hier om naar het artikel te gaan.

Hou jij van een matte finish?

One thought on “Swatch – Essie Butler please

Geef een reactie

