Nagellak duo – 1 + nail art

20140817_134746

Vandaag een nieuw soort artikel genaamd ‘Nagellak duo’. Ik was opzoek naar een leuke naam voor dit artikel, maar ik wist er zo geen te bedenken helaas. Toch wil ik deze combinatie graag laten zien. Elke keer in dit artikel is er een combinatie te zien tussen 2 lakjes die erg goed samen combineren. Dit kunnen allerlei verschillende combinaties zijn. Vandaag de 1e nagellak duo kijk je mee?

De 1e variant is met een glitterlak en een crémelak. Een licht paarse lak als basis met daarop een prachtige paarse holo glitter. De basislak hebben jullie al eens kunnen zien in een swatch. Klik hier als je de swatch wilt bekijken. De basislak is van Catrice met de naam 130 Lucky In Lilac met daarop als glitterlak Sinful Colors met de naam 930 I Miss You. De glitterlak is niet helemaal dekkend en daarom heb ik deze over de lichtpaarse basislak aangebracht. Ik vind de combinatie erg leuk, omdat de kleur wat donkerder is geworden en je echt prachtige glitters over de hele nagel ziet. En tja ik ben gek op glitters!

20140817_134707

Deze combinatie vond ik zelfs zó leuk dat ik er gelijk een nail art op heb gemaakt. Je kunt met deze ondergrond natuurlijk erg veel kanten op. Ik heb gekozen voor een nail art met stempel. Ook heb ik gebruik gemaakt van een dottingtool voor het stipje in het bloemetje. Deze nail art heb ik met plezier gedragen!

20140827_091850 20140827_092013

 

Weet jij misschien een leuke naam voor dit artikel?

One thought on “Nagellak duo – 1 + nail art

Geef een reactie

