Favoriete herfst lakjes 2014

20140831_175804

Hoewel we onszelf misschien nog niet helemaal willen toegeven aan het feit dat de herfst nu toch wel echt heel erg dichterbij komt heb ik toch een aantal leuke lakjes bij elkaar gezocht die de herfst wat minder erg maken. Mooie donkere kleuren met hier en daar een glittertje of een mooie glans. Kijk mee naar mijn favorieten voor de herfst op dit moment.

Natuurlijk kun je in de zomer ook donkere kleuren nagellak dragen, maar in de herfst vind ik ze toch wel veel mooier staan. Verschillende texturen, kleuren en merken komen voorbij in dit artikel. Donkere nagellak vind ik echt heel erg mooi staan met donkerder weer. Zo heb ik laatst een lakje geswatched die ook bij deze favorieten komt waar ik zo ontzettend verast over was dat ik op het idee kwam om dit artikel te schrijven.

20140831_175641

Rimmel London 613 Midnight Rendezvous – Deze prachtige nagellak van Rimmel heeft mij laatst heel erg verast tijdens de swatch, want wauw wat is deze mooi donkerpaars. Klik hier voor de swatch van deze lak.

Essence Colour en go 54 Trust In Fashion – Deze groene lak is toch nog vrij licht voor de herfst wat ik erg mooi vind. Het is een lak waar je ook heel makkelijk een andere kleur bij kunt combineren voor een nail art. In deze lak zitten geen glitters of shimmers en droogt gewoon glanzend op.

20140831_175735

Essie Leading Lady – Een veelbesproken lakje op Twitter, Instagram en andere blogs. Hoe kan het ook anders? Dit lakje is prachtig! De kleur is een beetje tussen rood en bordeaux rood in en zit vol met prachtige glitters. Wel minder leuk om weer van je nagels af te schrobben helaas..

Essence Colour & Go 147 Miss Universe – Donkerblauwe lakjes met een shimmer erin en een gloed naar ander kleuren daar ben ik dol op. Zo ook op dit prachtige lakje. Het is een donkerblauwe lak wat in soms ook wat naar donker turquoise neigt. De lak glanst ontzettend mooi en er zitten ook shimmers in. Op deze kleur nagellakjes vind ik het ook altijd ontzettend leuk om een stempel nail art te maken.

Pupa Lasting Color 606 – Dit lakje is wel een beetje te vergelijken met Leading Lady van Essie. Deze lak van Pupa is bordeaux rood en zit vol met prachtige glitters en shimmers. Dit lakje is prachtig met feestelijke gelegenheden en helaas ook weer erg vervelend op van je nagels te schrobben. Dat moeten we er dan maar bij nemen als we besluiten deze prachtige lak te dragen!

Pupa Lasting Color 705 – Een basis van een zwarte lak met daarin prachtige zilveren glitters. Ik ben echt gek op glitters dat is vast wel te merken haha! Zwart op z’n tijd vind ik echt ontzettend mooi en de glitters maken het toch wat minder hard.

Essence Colour & Go 165 Here’s My Number – Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt een fan van de Essence sand lakjes. Dit is dus een sand lakje met een zwarte basis en prachtige holografische en zilveren glitters. Dit lakje lakt echt heel erg fijn.

Essence Colour & Go 156 Me & My Lover – Nog een hele mooie sand lak. Ook deze lakt ontzettend fijn. Het is een rode sand lak met daarin rode en gouden glitters. Als je deze lak draagt heb je geen nail art meer nodig!

P2 Sand Style 080 Lovely – Deze prachtige sand lak heb ik al veel voorbij zien komen op Instagram en andere blogs. En ik ben ook fan. Paarse basis met zilveren glitters en natuurlijk een mooie sand textuur love it!

P2 Sand Style 090 Opulent – Een mooie donkergroene lak met verschillende kleuren glitters. Wanneer je deze op je nagels hebt lijkt Opulent wel wat minder groen als in het flesje, maar toch hou ik er van.

Zoals je ziet ben ik echt fan van rode en groene kleuren in de herfst. Verder ben ik ook echt gek op glitters en sand texturen. Alle lakken zijn vrij donker wat ik perfect vind passen bij de herfst!

Wat zijn jouw favoriete herfst lakjes?

 

Geef een reactie

