Shoplog – Hema, Kruidvat, Action

20140906_192754

Afgelopen vrijdag was mijn 1e schooldag. Mijn moeder moest nog wat ruilen en dus kwam ze met de auto naar het dorp waar ook mijn school is. Ik was lekker vroeg uit en dus konden we al optijd gaan winkelen! Like it! Ben jij benieuwd naar wat ik waar heb gekocht en wat het is? Lees dan verder.

Als eerst liep ik de kruidvat binnen. Na een tijdje te hebben rondgekeken bij de nieuw gevulde schappen van Essence en Catrice had ik er zo wat dingen uit gehaald om te bekijken. Uiteindelijk heb ik ook alles weer terug gelegd. Haha. Toch leek mij de corrector tool voor gelnagels wel ontzettend handig en uiteindelijk heb ik deze dus toch gekocht. Ik heb deze ondertussen al geprobeerd en het is echt heel erg fijn in gebruik. Je kunt goed de gel weghalen als het bijvoorbeeld langs de nagel is gelopen. Het uiteinde is van silicone en dus heel flexibel en ook makkelijk schoon te houden.

20140906_193024
Gel nails at home gel corrector €2.00

Daarna liepen we door naar de Hema. Ik zat al een tijdje te denken om het o zo leuke blogboekje aan te schaffen, maar steeds dacht ik dat het ik niet nodig had en ik vond het toch wel wat duur voor iets wat ik ‘gewoon’ leuk vond. De vorige keren heb ik het laten liggen, maar vrijdag nam ik dan toch het besluit om het boekje te kopen!

20140906_193246
Blog notitieblok €1.99

20140906_193108

Daarna zijn we eventjes een hapje gaan eten en toen was de tijd van de parkeerschijf om. We wilden nog naar de action die verderop in het dorp zit en daar heb ik erg leuke assesoires gekocht!

De houten schijf had ik maandag al zien liggen toen ik langs de Action fietste om batterijen te halen, maar toch had ik het niet gekocht. Achteraf spijt natuurlijk. Gelukkig lagen ze er nog en kocht ik er een. Echt prachtig om te gebruiken bij foto’s vind ik . Ook zag ik bij de vaasjes er een met een wel erg toepasselijke tekst namenlijk: Blossom one of my favourite flowers, enjoy them ♥. Deze kon ik gewoon niet laten staan.. Ik vind bloesem prachtig en het is ook een onderdeel van mijn blognaam. Een perfecte assesoire voor in mijn eigen werkplekje, maar ook voor bij de foto’s. Ik ben blij!

20140906_192915
Houten schijf €1.49 – Vaasje €0.89

Het was niet een hele grote shoplog, maar ik ben wel echt ontzettend blij met mijn aankopen! Wat wel erg jammer was is dat ik ’s avonds allemaal foto’s zag van het enige echte kleurboek voor volwassenen die te koop is bij de Action. Helaas dat ik daar achter ben gekomen toen ik net thuis was. Achja dan moeten we binnenkort gewoon weer even langs :).

Wat vind jij van deze aankopen?

2 thoughts on “Shoplog – Hema, Kruidvat, Action

Geef een reactie

