Een kijkje in mijn nagellak kamertje!

20140907_150459

Bereid je voor op een artikel met meer foto’s dan normaal gesproken. Want de laatste week van de zomervakantie was het dan eindelijk zo ver! Ik mocht de oude pedicure kamer/opberg ruimte helemaal opruimen tot een werkplekje voor mijn nagellak en nail art producten. Ben je benieuwd naar hoe het is geworden? Kijk dan mee 🙂

Eerder had ik ook al gevraagd of ik de opberg ruimte leeg mocht maken om er dan een eigen plekje van te maken. Elke keer mocht dit niet tot de laatste week van de vakantie. Ik lak wel eens de nagels van vriendinnen met nagellak of gellak voor de lol en als ze dan steeds in de kamer zitten moet ik alles heen en weer sjouwen van waar het staat naar de tafel en andersom. Onze huiskamer, eetkamer en serre is helemaal open, waardoor je dus ook niet ergens anders zou kunnen gaan zitten. Dit is dus ook niet fijn voor de rest van het gezin. Vandaar dat het eigen kamertje een ideale oplossing is! Ik kan de gellak spullen netjes opbergen en de lamp laten staan, waardoor deze ook niet de kans heeft om te vallen wanneer ik ermee loop te sjouwen. 🙂 Niemand heeft last van de nagellak geuren en ook als ik een nail art heb gemaakt hoef ik het niet meteen op te ruimen, wanneer mijn nagels nog nat zijn.

De dinsdag in mijn laatste week van de zomervakantie ben ik naar de Ikea geweest om een tafel, stoelen en nog een 2e Helmer kastje te kopen. Ook kwam ik thuis met een aantal heel erg leuke assesoires als schalen, vazen met nepbloemen en een kaars.

Wat wel ontzettend jammer is is dat er geen daglicht is. Het is dus best wel donker, maar ik heb het geluk dat mijn moeder een nog een lamp had staan van het pedicuren die je kunt verstellen. Deze heb ik nu dus op de tafel staan boven, zodat ik wat beter licht heb. Ik ben echt heel erg blij met dit plekje en ik vind de inrichting ook erg leuk geworden! Kijk maar mee 🙂

20140907_150355
De tafel met de lamp
20140907_150221
Hoekje met schappen
20140907_150324
Mijn 2 Helmer kastjes
20140907_150437
Detailfoto; Trind lakjes passen niet in de Helmer. Ze staan nu mooi als decoratie.

Zoals je op de 1e foto en de 3e foto ziet is de indeling wel wat veranderd. Zo heb ik nu de lamp op de tafel staan en de grote schaal met de kaars, bloemetje en de vaas staat nu op een schap. Dit was toch praktischer voor het licht en ook voor de ruimte. Mijn 1e helmer kastje zit vol met nagellak, nail art en nagelwielen. Het linkse kastje is met 1 lade gevuld met gellak materialen. Ik ben echt ontzettend blij en trots op mijn kamertje! ♥

Wat vinden jullie van dit nagellak kamertje?

2 thoughts on “Een kijkje in mijn nagellak kamertje!

Geef een reactie

