Mijn everyday sieraden

20140906_192618

Vandaag een artikel over mijn everyday sieraden. Elke dag draag ik wel sieraden, ik ben echt gek op sieraden en het liefst had ik nog veel meer ‘echte’ sieraden! Meestal draag ik zilveren sieraden en heel af en toe een rosé gouden horloge. Ook heb ik van zo’n sieraden van bijvoorbeeld de Action die je kunt combineren bij je horloge.

20140906_192656

Mijn ring is van Melano en hoort bij de Twisted collectie. Deze heb ik nu een tijdje en ik zou niet meer zonder kunnen. Elke dag draag ik deze ring en als ik de ring een keer vergeet om te doen heb ik meteen het gevoel dat ik de ring kwijt ben, omdat het zo raar voelt dat ik geen ring om heb. Binnenkort wil ik nog zo’n zelfde ring kopen of een aanschuifring met steentjes. Ik vind ze echt zo leuk om te combineren!

De Regal horloge draag ik ook heel erg vaak, helaas klopt de tijd niet goed meer, omdat het draaiknopje eraf gevallen is.. Deze moet ik binnenkort nog een keertje laten maken. Een horloge draag ik eigenlijk niet voor de tijd, maar voor de ‘sier’. Ik vind het gewoon mooi en de tijd kijk ik meestal op mijn telefoon, laptop of de klok. Meestal vergeet ik überhaupt dat ik op mijn horloge kan kijken voor de tijd haha. De steentjes vind ik erg mooi net als de rest van de zilveren horloge!

Het kettinkje heb ik gekregen van mijn moeder. Ze heeft er een gegeven aan mij en mijn zusje wat ik een erg mooi gebaar vindt! Een mooi subtiel kettinkje met een prachtige zilveren steentje. Deze ketting draag ik iedere dag, tenzij ik een statement ketting draag. Het kettinkje is te koop bij Lucardi, maar de prijs weet ik niet, doordat het een cadeau was.

Verder heb ik natuurlijk ook andere sieraden die ik wel eens draag, maar geen een zo vaak als bovenstaande. Ook draag ik regelmatig oorbellen, maar vaak niet langer dan 2 dagen achter elkaar, omdat het dan erg veel pijn gaat doen. Dit vind ik erg jammer, want oorbellen zijn ook erg mooi.. 😦

Heb jij ook bepaalde sieraden die jij het meest draagt?

 

 

One thought on “Mijn everyday sieraden

Geef een reactie

