Swatch – Essence 180 It’s raining men!

20140914_154709

Zoals jullie vast wel weten is er op dit moment weer het nagelfestival! Velen hebben hier vast al een heleboel lakjes gescoord. Laatst liep ik even door het dorp waar ik op school zit en eigenlijk koop ik de laatste tijd geen nagellak meer. Ik vind dat ik genoeg nagellak heb en ik alleen nieuwe mag kopen wanneer ik echt heel erg graag een bepaald ‘speciaal’ lakje zie. Ook mag ik met de kortingsacties zoals het nagelfestival wel wat lakjes kopen, maar dan wel een bescheiden buit. Vandaag laat ik een swatch zien van een van mijn nieuwe aanwinsten!

20140914_154820

It’s raining men! is een donkerblauwe lak die mooi dekt in twee dunne laagjes. Ik weet niet wat het de laatste tijd is, maar ik ben gek op donkerblauwe lakjes! In dit lakje zitten erg veel shimmers in verschillende kleuren als paars en blauw. Dit lakje heeft zo’n fijne brede kwast zoals alle lakjes uit de colour en go lijn van Essence. Het lakje droogt erg snel.

20140914_154615
Hierin kun je de shimmers zien!

20140914_154546

Ik ben echt ontzettend blij met dit lakje en ga deze zeker weten nog heel erg vaak dragen. Ik weet zeker dat ik nog veel plezier ga hebben en hier leuke nail art creaties op ga maken! Zoek je nog een donkerblauw lakje dan is dit dus zeker een aanrader!

Welke kleur koop jij de laatste tijd vaak?

Geef een reactie

