New In – MelanO ring

20140914_155655 Zoals ik al aangaf in het artikel over mijn everyday sieraden wilde ik graag nog een MelanO ring erbij. Ik twijfelde heel erg of ik een ring erbij zou kopen van de twisted collectie of dat ik een aanschuifring met steentjes zou kopen. Zoals je ziet is het de aanschuifring geworden. Ben je benieuwd naar deze ring lees en kijk snel verder! 20140914_155307 Dit is een zilveren aanschuifring met zilveren steentjes. Ik wilde het graag allemaal in het zilver houden, omdat je deze ring dan heel goed kan combineren met mijn andere ring uit de twisted collectie. Als ik dan graag kleur erbij wil draai ik een andere zetting op die ring, zodat je een heel ander effect krijgt! Dat vind ik zo leuk aan deze ringen, je kunt er mee combineren zoals je zelf wilt en er is ontzettend veel keus. Ook vallen de prijzen reuze mee naar mijn mening. 20140914_153905 Op bovenstaande foto kun je zien hoe ik de ring op dit moment draag.  Ik vind het echt ontzettend mooi, maar wel een beetje heel erg veel zilver haha. Ik zit er dus aan te denken om binnenkort een nieuwe zetting te kopen voor op de twisted ring, zodat er wat meer kleur in de set is en ik lekker kan afwisselen. De aanschuifring kost €19.95 en is gemaakt van stainless steel en prachtige zirkonia’s. Ik kan niet wachten tot ik een grotere collectie heb en ik eindeloos kan variëren van zettingen, ringen en aanschuifringen! Ik ben fan!

Wat vind jij van deze ringen?

2 thoughts on “New In – MelanO ring

    1. Dat is een goede vraag! Ik heb eigenlijk geen idee hoe deze zetting heet, omdat ik het in een winkeltje gekocht heb. Ik denk dat het inderdaag de zetting is die jij benoemd. 🙂

Geef een reactie

