Swatch – 154 Pink & proud

20140914_154905

Vandaag weer een ouder lakje wat ik heb geswatched. Dit lakje heb ik voor mijn verjaardag gekregen en heb ik nog niet gedragen. Ik heb ondertussen natuurlijk veel gellak gedragen, maar ook andere lakjes voor een nail art waar deze kleur niet zo leuk bij past. Ben jij benieuwd naar wat ik van dit lakje vind? Lees dan snel verder!

20140914_155044

Pink & proud is een roze/zilveren lakje met een metallic finish. Er zitten veel shimmers in. Deze lak droogt mat op en is dekkend in 2 dunne laagjes, maar ik denk dat 3 laagjes mooier is. Dit lakje lijkt me erg mooi om te dragen in de lente. Je moet bij dit lakje wel echt een basecoat opdoen. Met swatchen doe ik dat zelf niet, maar bij dit lakje zie je het meteen als er iets op de nagel niet helemaal glad is. Zo kwam ik er door dit lakje achter dat er nog een aantal kleine doorzichtige gellak restjes op mijn nagels zaten. Deze had ik zelf niet zien zitten toen de lak er nog niet op zat. Dat is wel jammer.. Maar als je een goede basecoat draagt en je nagels zijn glad moet dat helemaal goed komen en is dit een erg mooie lak! Dit lakje doet me trouwens wel een beetje denken aan de roze holografische lak van de Hema.

20140914_155007

Wat vind jij van dit lakje?

2 thoughts on “Swatch – 154 Pink & proud

Geef een reactie

