Swatch – PiCture pOlish Jasmine

20140921_183852Vandaag een lakje wat je niet heel vaak voorbij ziet komen op Nederlandse blogs. Dit merk heeft echt prachtige nagellakjes die ik steeds op mijn Instagram voorbij zie komen.. De lakken zijn erg uniek en je kunt ze dan ook niet overal zomaar aankomen. Wil jij weten hoe dit lakje eruitziet op mijn nagels en waar je deze kunt kopen? Lees dan verder!

PicTure pOlish is opgezet door 2 Australische vrouwen en is hier lastig te verkrijgen. Op de webshop prettypolish kun je deze lakjes kopen! Er is zoveel moois te zien! Zelf heb ik dit lakje een keertje gewonnen bij 365daysofnailart.nl ik mocht een lakje kiezen. Indie lakjes vind ik echt zo ontzettend mooi, maar vaak staat de prijs me wat tegen. Heel erg jammer, want de lakjes zijn stuk voor stuk prachtig! Het initiatief van indie lakjes vind ik echt super leuk. Het lijkt me geweldig om te doen en er zijn zoveel leuke merken door ontstaan met unieke lakken! Nu weer verder over Jasmine!

20140819_180732

Jasmine is een lavendel kleurige cream nagellak met groene, blauwe, paarse en zilverkleurige glitters. Echt een perfect lakje voor in de lente! Dit lakje dekt in mooi in 3 laagjes. Soms moet je de glitters wat op de goede plek leggen, zodat je niet alle glitters op een hoopje hebt, maar dat is zo gebeurd. Dit lakje heb ik al met veel plezier gedragen en dat ga ik nog zeker veel vaker doen.

20140921_183930

Wel is het zoals bij elke glitterlak een vervelend klusje om alle glittertjes te verwijderen. Maar ja, wie mooie nagels wil moet goed boenen zullen we maar zeggen. 🙂 Jasmine is te koop op de webshop van Prettypolish zoals ik hierboven al heb benoemd. De prijs van deze lak is: € 13.00 per stuk. Ik waarschuw je alvast voor als je een kijkje gaat nemen voor al het moois dat je gaat zien hihi.

Ben jij ook fan van piCture pOlish?

3 thoughts on “Swatch – PiCture pOlish Jasmine

Geef een reactie

