Swatch – Essence 147 Miss Universe

20140914_154145

Vandaag weer een lakje van Essence wat ik laat zien. Dit is een lakje wat ik al langer heb, maar hier nog niet heb laten zien in een artikel. Dit lakje heb ik vorig jaar ergens gewonnen op een blog en ik vertel jullie graag mijn mening over deze Essence lak!

20140914_154145 20140914_154103

Miss Universe is een blauwachtige shimmerlak met shimmers in de kleuren blauw en groen. De basis is vrij donker, maar de shimmers lichten en dat weer wat op. Dit vind ik een erg mooi effect geven. De lak heb ik hier geswatched over een witte basislak, omdat deze lak echt ontzettend slecht dekt. Dit is wel echt erg jammer, omdat het een prachtige lak is voor de winter en herfst is het belangrijk dat die goed donker is. Zeker bij lange nagels zie je het goed wanneer de nagellak niet goed dekt. Een tip is dus op er van te voren wit, zwart of donkerblauw onder te lakken, zodat de lak beter en sneller dekt. Verder vind ik deze lak dus wel echt heel erg mooi en een hele goede basis voor een nail art!

Heb jij dit lakje ook in je stash?

One thought on “Swatch – Essence 147 Miss Universe

Geef een reactie

