Winactie – Win tickets voor het Pearl Your Lifestyle Event

untitledIk heb een heel erg leuke winactie voor jullie! Ik mag namelijk 2 kaartjes weggeven voor het Pearl Your Lifestyle Event in Utrecht. Dus wil je kans maken lees dan snel verder!

Pearl Your Lifestyle Event is een Urban lifestyle beurs met een unieke beleving voor de hippe trendy man en vrouw. Pearl brengt verschillende culturen onder één dak op de Jaarbeurs in Utrecht. Het is een soort exotische huishoudbeurs, maar dan met meer diversiteit zodat alle Nederlanders zich er thuis voelen. Pearl Your Lifestyle Event is een complete beleving voor al je zintuigen. Entertainment is belangrijk, maar het ontdekken van je verborgen talenten ook!

Er zijn zes pleinen met een erg gevarieerd aanbod van standhouders: Beauty, health, fashion, blackhair, food & drink en lifestyle. Aan elk plein zijn activiteiten gekoppeld zoals: Fashionshows, fotomomenten, workshops, optredens, talentenjachten en meer! Styliste Kim Keizer, artiest IAmAisha en vlogster Samantha Pollack zijn aanwezig op het event.

Wat kun je nu eigenlijk winnen? (Het event is op 25 en 26 oktober.)
2 E-tickets t.w.v €14.95 euro per stuk. Je krijgt dan een welkomstdrankje en front row stoelen voor de fashionshow van Kim Keizer of toegang tot de workshop van Samantha Pollack!

Wil jij graag kans maken op de kaartjes voor dit leuke event?
– Laat mij weten waarom je wilt winnen en of je keuze uitgaat naar de workshop of de fashionshow
– Volg mij op Bloglovin
– Volg mij op Instagram
– Volg mij op Facebook

One thought on “Winactie – Win tickets voor het Pearl Your Lifestyle Event

  1. Wow wat een gave win actie, hier wil ik echt wel heen! Ik heb alles gedaan overal heet ik Maaike en op insta maaikerosalie ! Wat gaaf dat je dit weg geven mag 😀 Leuke blog heb je !

Geef een reactie

