New in – Beyonce Heat Rush parfum

20140925_212819Met de aankoop die ik vandaag laat zien ben ik echt zo ontzettend blij! Een tijdje geleden stond ik in de Kruidvat geuren te kiezen, omdat ik geen parfum meer had die ik lekker vond en wat langer bleef zitten. Vaak houd ik niet zo van hele sterke zoete geuren en een parfum vinden is soms nog een hele zoektocht.

Deze parfum vond ik echt heerlijk ruiken, niet te sterk, maar toch een heerlijk geurtje. Helaas stond de prijs me wat tegen. Deze parfum kost voor 15 ml rond de €16. Dat is niet heel erg duur, maar ik heb toch liever wat meer milliliters als ik eindelijk een lekkere parfum heb gevonden. Ik besloot te wachten tot er een aanbieding kwam op deze heerlijke geur en ik kan je vertellen dat ik heel erg blij ben dat ik dat heb gedaan! Er liep namelijk afgelopen week een actie op o.a. Beyonce parfum 1 flesje van 100 ml voor maar liefst €15.00 euro! Ja, je leest het goed!

20140925_212856

Afgelopen donderdag ben ik na stage meteen langs de Kruidvat gefietst en liep ik naar het parfum schap. Tot mijn schrik zag ik de parfum niet staan en ik wist niet meer zeker of ik nou de rode of de oranje parfum zo lekker vond.. Toen bedacht ik me dat 100 ml parfum meestal vooraan staat bij de kassa en ik ging snel naar de kassa. En jawel! Daar stonden de flesjes. Er stonden geen flesjes meer op het plateau dus vroeg ik of er nog een verpakking was. En geluk als ik had, had ik het laatste flesje parfum in mijn hand! Beyonce Heat Rush 100 ml voor maar €15.00 euro in plaats van €55.00 euro. Is dat een deal of is dat een deal!

20140925_212934

Beyonce Heat Rush zit in een prachtige oranje flesje. Deze parfum heeft een fruitige, bloemige geur. De topnoten van deze parfum zijn: Passievrucht, bloedsinaasappel en Braziliaanse kers. De hartnoten die in deze parfum zitten zijn: Tijgerorchidee, mangobloesem en oranje hibiscus. De basisnoten bestaan uit: Teakhout, honing en een vleugje muskus. Echt een heerlijke combinatie!

Deze actie loopt tot 5 oktober dus als ik jou was zou ik nog snel een kijkje gaan nemen! De actie geldt voor Guess Seductive, Davind Beckham en Beyonce parfums. De prijzen verschillen iets per merk net als het aantal milliliters.

Wat is jouw favoriete parfum?

One thought on “New in – Beyonce Heat Rush parfum

Geef een reactie

