Swatch – Essie Jam n’jelly

20140928_170203

Vandaag laat ik een prachtig roze lakje zien wat ik laatst heb gewonnen bij Ramona. Op Instagram was een like en share actie, Ramona mocht 10 Essie lakjes weggeven. Ik was een van de winnaars en heb afgelopen week meteen dit lakje met veel plezier gedragen.

20140928_170330

Jam n’jelly is een lakje met een warme fuchsiatint met enorm veel prachtige shimmers. Dit lakje heeft echt een ontzettend goede pigmentatie en dekt prima in 2 dunne laagjes. Wanneer je hele korte nagels hebt dekt Jam n’jelly zelfs in 1 laagje. Dit lakje heeft een ronde brede kwast wat ik heel erg fijn vind. Je kunt zo heel netjes langs de nagelriemen lakken. Helaas schoot ik bij mijn ringvinger iets uit, waardoor ik wat dicht op de nagelriem zit. Oeps hihi. Ik ben erg blij met dit lakje en ga dit nog heel erg vaak dragen! Nogmaals heel erg bedankt Ramona!
20140928_170352Wat is jou favoriete kleur nagellak?

2 thoughts on “Swatch – Essie Jam n’jelly

Geef een reactie

