Mijn lush wishlist

20141020_155357

Vandaag een artikel over iets waar ik de laatste tijd toch wel veel over na aan het denken ben. Lush producten, je ziet ze overal voorbij komen op de social media. Instagram en blogs staan er mee vol. Ben jij benieuwd naar de producten die op mijn Wish list staan? Neem snel een kijkje!

Nu het weer wat kouder word hou ik er ontzettend van om in bad te gaan, een goed boek erbij, een heerlijk ruikende zeep dat is pas echt ontspannen! Eerder kende ik Lush wel, maar vond ik het veel te duur om te kopen. Nu zie ik het zo vaak voorbij komen en ben ik steeds meer benieuwd naar de producten van lush. Stiekem vind ik het nog steeds wel aan de dure kant, maar toch. Binnenkort ga ik misschien een bestelling plaatsen op de Engelse Lush site, daar scheelt het iets qua prijs. Een winkel zit hier niet in de buurt helaas.

20141020_154521

Lemony Flutter – Dit is een créme voor de nagelriemen die ruikt naar citroen. Deze créme kun je overigens niet alleen voor je nagelriemen gebruiken, maar ook voor bijvoorbeeld droge ellebogen. Handig! Ik ben erg benieuwd naar dit product, omdat het echt heel erg fijn schijnt te zijn voor de nagelriemen. Ook heb ik zelf in de winter regelmatig last van droge ellebogen. €10.65 – 45 gram

The Brightside – Dit is een bubble bar met de geur van drie citrusvruchten. In The Brightside vind je oliën van mandarijn, bergamot en tangarine. Ik hou er van om in bad te gaan en wat is dan beter dan een bad vol schuim en een heerlijke geur? €6.95 – 200 gram

The Comforter – Deze bubble bar ruikt naar zwarte bessen. Mmm lijkt me een heerlijke geur! €6.95 – 200 gram

Granny Takes A Dip – Deze bath bomb zorgt voor een kleurenspectakel. De geur bestaat uit gember, zwarte peper en citroen. Deze vind ik er echt prachtig uitzien! Ik denk niet dat ik deze in een keer zou gebruiken, maar de bath bomb bestaat echt uit prachtige kleuren! €4.95 – 170 gram

20141020_154426

Bubblegum – Deze lipscrub smaakt zoals de naam al zegt naar Bubblegum. Ik ben heel erg benieuwd naar de geur en het effect. Wel vind ik de lipscrub wat aan de dure kant namenlijk €9.65 – 25 gram

So White Showergel – Deze showergel heeft de geur van frisse appeltjes. Aan deze showergel is reinigende appelazijn toegevoegd, verzachtend rozenwater en ook zitten er kalmerende oliën in. Mmm ik ben gek op de geur van appel. €7.95 – 100 gram

Santa’s Lip Scrub – Deze scrub is perfect voor kerst met de smaak van cola snoepjes. Deze lipscrub kost €9.95 – 65 gram

Snow Fairy – Deze showergel moet echt geweldig zijn als ik de meesten moet geloven. Met de geur van zoete snoepjes en glitters. Ik ben hier wel erg benieuwd naar geworden door alle fans van deze douchegel. €7.45 – 100 gram

20141020_154854

Angels On Bare Skin – Dit is een reiniger voor je huid die zorgt voor een gelijkmatige teint, verminderd roodheid en verbeterd de gezondheid van de huid. In deze reiniger zitten onder andere gemalen amandelen en gedroogde lavendel. Ik heb veel last van onzuiverheden en daarom ben ik erg benieuwd naar dit product. €9.90 – 100 gram

Let The Good Times Roll – Ook dit is weer een reiniger voor je gezicht, maar ook voor je lichaam. Deze reiniger haalt huildschilfers weg en heeft nog meer functies die erg fijn zijn! €9.90 – 100 gram

Hot Toddy – Dit is weer een heerlijke showergel vol met specerijen. Ik ben gek op kaneelgeur en daarom ben ik ook erg benieuwd naar deze showergel. €15.95 – 250 gram

You’ve Been Mangoed – Dit is een zeep met heerlijke oliën. Ik ben gek op mango dus ik ben erg benieuwd naar de geur. €4.95 – 30 gram

Dit is een erg lange lijst zoals jullie kunnen zien. Oeps.. Dit is wat ik allemaal zou willen, maar dan word het een wel erg duur grapje haha. Ik ga dus ook niet alles kopen. Zo heb je ook geen twee lipscrubs nodig. Ik denk dat ik binnenkort ga bestellen zodat ik heerlijk kan genieten van al die lekkere geuren van Lush.

2 thoughts on “Mijn lush wishlist

Geef een reactie

