New in – Creatief kleurboek

20141020_142724

Een tijdje terug liep ik in de Action en ik zag op Instagram al veel tekeningen uit deze boeken voorbij komen. Ik was toen net bij de Action geweest en dus duurde het een tijdje voor ik er weer kwam. Nu ben ik er weer geweest en heb ik ook 2 boeken gekocht.

Er zijn 4 verschillende kleurboeken bij de Action Ik mocht er van mezelf 2 kopen, dat was nog wel een hele keuze haha. In elk boek zat wel een tekening die ik mooi vond en een aantal die ik minder vond. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en heb ik het boek met de boom en de kat meegenomen. Kleuren is echt heel erg goed voor je, je kunt er helemaal in opgaan en het is dan wel een soort mindfulness.

20141020_142852 20141020_142805

Hierboven staan twee foto’s van kleurplaten die ik echt prachtig vind! Ik heb ook nog een leuk DIY idee met deze kleurplaten en dat komt op mijn blog wanneer ik het af heb. Dat kan nog wel even duren, omdat ik het ontzettend druk heb met het afronden van mijn stage en opleiding. Wat ik wel jammer vind is dat er bij sommige kleurplaten is er maar voor de helft een print gezet, waardoor je de andere helft zelf af moet maken. Dat vind ik persoonlijk niet mooi, omdat je nooit hetzelfde krijgt als de lijnen die er al staan. Deze kleurboeken kosten €0.99 per boek.

Heb jij de kleurboeken ook al in je bezit?

2 thoughts on “New in – Creatief kleurboek

Geef een reactie

