Nail art + Review – Pastel Pink Flowers

20141102_161709

Vandaag een review op Blossomslife van een prachtig setje waterdecals. Ik had weer eens zin om een nail art te maken en aangezien ik de laatste tijd steeds alleen maar nagellak op mijn nagels had zonder een mooie nail art erop vond ik het tijd voor iets moois! Lees je verder wat ik van deze waterdecals vind en hoe ik ze heb gebruikt?

Ik ben echt een enorme fan van waterdecals. Je kunt iets prachtigs creëren zonder er heel veel voor nodig te hebben. Een hele tijd terug mocht ik van Born Pretty Store iets uitzoeken op de site wat met nail art te maken heeft en omdat het al een tijdje geleden was dat ik met waterdecals een nail art maakte was ik vast besloten om waterdecals te kiezen. De waterdecals die ik heb gekozen vind je hier met nummer G104. Er is echt ontzettend veel keuze op de site waar menig nail art hartje van gaat kloppen!

20141102_161803Het velletje met de decals zit goed ingepakt in een papieren en plastic verpakking. Wanneer je het plastic eraf haalt is bovenstaande wat je ziet. Wanneer je het velletje met decals uit de verpakking haalt zit er nog een plastic bescherming overheen. Heel erg fijn, want zo beschadig je de decals niet! Er zitten 20 waterdecals op een velletje en je kunt dus twee keer genieten van een prachtige nail art op je nagels. Er zitten verschillende formaten en vormen bij en ook nog twee vlinders.

20141102_161901

Er staat een erg duidelijke uitleg op de achterkant van het kartonnen hoesje. Wel is de uitleg in het Engels, maar door de plaatjes kun je ook al ben je niet zo goed in Engels het toch begrijpen. En mocht ook dat niet lukken zijn er nog genoeg Youtube filmpjes te bekijken over hoe het werkt. 🙂

20141102_161832

Dit zijn de waterdecals die ik heb gebruikt voor mijn nail art. Zoals je ziet erg veel verschillende formaten. Je kunt voor het knippen de decals bij je nagels houden om te kijken welke het beste waar past, maar dit heb ik niet gedaan. Als een waterdecal net wat te groot is voor je nagel is het overige wat uitsteekt gemakkelijk weg te halen met wat remover of topcoat.

20141102_161739

Mijn nagels heb ik gelakt in de kleur Green Tea van Sally Hansen een prachtige mint groene kleur. Daarna ben ik de waterdecals gaan knippen en heb ik setjes bij elkaar gelegd, zodat ik op elke nagel wel hetzelfde plaatje had. Dan leg je het eerste plaatje in een bakje water voor zo’n 20 seconden. Wanneer je het plaatje van het kartonnetje kunt schuiven kun je het op de gewenste nagel leggen en meteen sealen met topcoat. Dit zorgt ervoor dat het plaatje niet meer verschuift. Het is erg handig om bij het plaatsen van de decal een pincet te gebruiken zodat je precies kunt werken. Het is soms nog wel een kunstje om ze allemaal mooi op dezelfde plek te krijgen. 🙂

20141102_161624Ik ben erg tevreden met de waterdecals van Born Pretty Store. Je ziet niet dat het erop geplakt is als een soort sticker en ze zijn makkelijk aan te brengen. Verder zien de plaatjes er echt prachtige uit en is er heel erg veel keuze op de site. Ik vind mijn nail art erg leuk geworden en zal deze echt met plezier dragen! Wil jij deze waterdecals ook bestellen op Born Pretty Store dat kan nu met een korting van 10% met de code SSANx31.

SSAN(09-11-14-02-45)

Ben jij ook zo’n fan van waterdecals?

3 thoughts on “Nail art + Review – Pastel Pink Flowers