10 redenen waarom de herfst wél leuk is!

20141102_162205

De zomerperiode is weer afgelopen en ondanks dat we nog erg veel prachtige zomer en lentedagen hebben gehad begint het nu dan toch echt kouder te worden. De meeste mensen kijken altijd erg veel uit naar het mooie weer en ook ik kijk er ieder jaar weer naar uit om mijn sandaaltjes te kunnen dragen en mijn jas niet meer altijd mee te hoeven sjouwen. Niet te vergeten het gevoel dat je erg veel tijd hebt op een zonnige dag, heerlijk relax alles doen en lekker lang buiten kunnen zitten. Maar ook de herfst heeft zo zijn dingetjes die we toch ook wel erg leuk vinden.. Vandaag op Blossomslife mijn 10 redenen waarom de herfst leuk is!

In bad gaan
Zelf hou ik er echt ontzettend van om in een heerlijk warm bad te gaan liggen en dit hou ik met het koudere weer dan ook vaak langer dan 1.5 uur vol. Soms kan het zelfs wel 2.5 uur worden hihi. Ik kan er dan ook echt naar uit kijken als ik de volgende dag mijn haren weer moet wassen, want dan kan ik weer in bad! En vergeet dan vooral niet de heerlijkste badproducten te gebruiken zoals de heerlijke naar kaneel ruikende zeep van Treacle Moon. Een goed boek erbij en ik houd het wel vol!

Slapen
Slapen is eigenlijk vaak wel fijn, maar slapen met het tikkende geluid van regen op je ramen en de wind die buiten raast is vele malen beter! Onder de warme dekens en slapen maar.

Laarsjes/Schoenen
In de herfst kun je weer je andere schoenen aan die in de zomer te warm waren. Yay! Ik ben echt gek op schoenen en houd er dan ook ontzettend van om nieuwe schoenen te kopen. In de herfst kom je de leukste laarsjes en schoenen tegen die kun je toch niet laten staan?! Stiekem lopen laarsjes ook stukken gemakkelijker dan sommige sandaaltjes hihi.

Zondagen
Vrije dagen vind ik echt heerlijk wanneer het buiten koud en guur is. Lekker binnen zijn met de (geur)kaarsjes aan in een lelijke trainingsbroek en een slobbertrui! Filmpje kijken of een marathon van je favoriete serie op MTV of TLC. Love it!

Donkere nagellak
Ik ben gek op nagellak dat zal je vast niet ontgaan zijn haha. Ik vind het de laatste tijd echt leuk om in mijn Helmer kastje op zoek te gaan naar kleuren die ik normaal niet zo snel kies en er dan vervolgens achter te komen dat het echt een prachtige kleur is! Ook kun je weer prachtige donkere lakjes op. Denk eens aan Leading Lady van Essie een prachtige bordeaux rode glitter lak of een donkerpaarse Rimmel lak!

20141102_162058

Gevulde speculaas
Laatst zag ik weer gevulde speculaas liggen in de winkels. Mmm. Heerlijk! Ik vind gevulde speculaas zo ontzettend lekker, maar helaas is het ook o zo slecht.. Maar voor af en toe kan het best! En ook de pepernoten liggen al weer in de winkels mmm.

Thee
Weer lekker aan de thee terwijl je huiswerk maakt en verschillende soorten thee uitproberen! Mmm ik ben gek op smaakjes thee, ik vind het ook gewoon erg leuk om verschillende thee smaken te proberen. Thee met melk is ook echt een favoriet van mij!

Wandelen
Ik vind het echt heerlijk om in het bos te wandelen met bijvoorbeeld mijn zusje en lief hondje Bo. Bo kan dan los van de riem en rennen wat ze wil, ook ziet het bos er gewoon prachtig uit in de herfst met al die verschillende kleuren en is het er heerlijk rustig.

Kleding
Je kunt weer jasjes en sjaals dragen zonder helemaal te zweten. Harstikke leuk een sjaal in de zomer, maar o zo heet! Nu kan het weer en ook de leren jasjes zitten in de herfst en winter toch wel stukken beter dan in de zomer. Ook is het weer tijd om lekker te winkelen, want bij een nieuw seizoen horen ook nieuwe kleren.

Tv kijken
In de herfst beginnen er vaak weer ontzettend veel nieuwe programma’s en series! I like it! Eindelijk weer nieuwe programma’s en niet meer voor de zoveelste keer dezelfde herhaling zien, omdat er simpelweg niks op tv is. Ook is de herfst het perfecte seizoen om nieuwe series te gaan volgen.

20141102_162339

Wat is jouw favoriete seizoen?

 

3 thoughts on “10 redenen waarom de herfst wél leuk is!

  1. Heerlijk artikel, please help hoe kan je zeker ander half uur in bad zitten? Laatst had ik mn laptop erbij gezet met een serie maar aah ik hou het nog geen 20 minuten vol terwijl ik het zoo lekker vind hha.

    1. Haha, dat hoor ik vaker! Meestal ga ik in bad met een goed boek erbij. Ik hou ontzettend van lezen en als ik dan eenmaal in een warm bad lig met een boek erbij waarin ik maar niet kan stoppen met lezen dan is het zo een uur verder. Laatst heb ik ook een film gekeken terwijl ik in bad lag, maar dat beviel me toch een stuk minder goed.. Tijdschriften zijn ook heerlijk om te lezen in bad, maar dan heb ik meestal aan 1 tijdschrift niet genoeg.

      1. Haha super leuk om te lezen, in had net een serie aangezet maar vind het lastig in die 45 minuten in bad te blijven! Ga een boek ook eens proberen!

Geef een reactie

