Swatch – Essence 54 Trust in fashion

20141109_132624

Vandaag weer een wat ouder lakje in de swatch! Dit lakje kwam ik laatst bij toeval tegen toen ik een nail art wilde gaan maken en ik stond er versteld van hoe mooi dit lakje wel niet was. Kijk snel mee naar de swatches!

20141020_142415

Trust in fashion is een donker groene lak wat ook wel wat blauws in zich heeft. Een echte herfstkleur als je het mij vraagt! Dit was voor mij echt een vergeten lakje, maar wauw deze ga ik vaker dragen de komende tijd.. Dit Essence lakje is nog wel van de oude collectie en ik durf niet te zeggen of die er op dit moment nog is. Dit lakje dekt in twee dunne laagjes, wat een mooi aantal is!

20141020_142530

Wat is jouw ultieme herfstlak?

 

Geef een reactie

