Nail art + review – Stud roses

20141123_155503

Vandaag weer een review op Blossomslife! Een tijdje geleden zagen jullie al een review van een setje waterdecals en vandaag laat ik een setje zien met studs. Ook dit setje is weer van de oh zo leuke website Born Pretty store! Ook dit setje heb ik zelf mogen uitkiezen. Lees verder om alles te weten te komen over deze studs!

Studs zie je tegenwoordig erg vaak en in alle soorten en maten. Op kleding, schoenen, tassen en zelfs nagels. Ik vond het er altijd onwijs leuk uitzien wanneer iemand studs in een nail art had verwerkt en was zelf dus al tijden op zoek naar goede en fijne studs. Doordat mijn nagels erg smal zijn is het vaak zo dat de stud te groot is, waardoor ze niet blijven zitten. Toen ik eenmaal op de site van Born Pretty Store aan het neuzen was zag ik deze studs en wat me meteen opviel was de maat! Er zitten studs in met de maten 1.2, 2 en 3 mm goed geschikt dus voor de smallere nagels!

20141109_133002

De studs zitten verpakt in zo’n handig bakje met een draaideksel, zodat je meteen de studs kunt pakken die je wilt. Helaas was bij mij alles een beetje door elkaar gegaan zoals je ziet. Achja de studs zijn er niet minder mooi om! Persoonlijk vind ik het erg mooi dat de studs rond lopen en ze zien er kwalitatief goed uit. In het doosje zitten zilveren en gouden studs. Deze studs kosten 3.95 dollar dat is dus niet duur! Klik hier om naar de studs te gaan op de site.

20141123_155531

Ik ben erg tevreden over deze studs van Born Pretty Store. Ze zien er kwalitatief goed uit, zijn er in fijne formaten en zitten in een handig doosje. Ze zijn makkelijk aan te brengen met een dotting tool of een satéprikker. Ben jij gek op studs? Op de site van Born Pretty Store staan nog veel meer studs dan deze en als je wilt bestellen heb ik een mooie korting voor je waarmee je 10% korting krijgt.

SSAN(09-11-14-02-45)

* Deze blogpost bevat product(en) die door een bedrijf zijn opgestuurd. Dit veranderd natuurlijk niets aan mijn mening.

One thought on “Nail art + review – Stud roses

Geef een reactie

