Mijn favorieten van dit moment #1

20141109_125847

Op deze prachtige herfstdag plaats ik dit artikel over mijn favorieten. Dit artikel gaat over al mijn favorieten van dat moment en dus niet van een bepaalde categorie. Dit artikel zal ik regelmatig herhalen, maar niet in een vast schema. Vandaag ga ik mijn favorieten van dit moment laten zien!

 20141123_163941

MUA undress me too – Dit oogschaduw palette heb ik gewonnen en oh wat ben ik daar blij mee! Helaas is er hier in de buurt geen MUA schap en kon ik deze dus niet zomaar aankomen. Ik droeg voorheen bijna nooit oogschaduw, maar sinds ik dit prachtige palette heb draag ik het vaker wel dan niet! Ik ben gek op deze natuurlijke tinten en een glitter/glans accent is nooit verkeerd. Twee kleuren die ik erg veel draag van dit palette zijn Exposed en Reveal, dat zijn de tweede en de derde kleur van de onderste rij.

20141109_130012

Essie leading lady – Dit is een prachtige bordeaux rode glitterlak die ik in een uitverkoop bak kocht bij de Big Bazar vorige herfst. Deze kleur vind ik zo ontzettend mooi voor in de herfst en tja, glitters! Een heel erg fijn kwastje en de dekking is ook erg goed.

20140925_212744

Beyonce heat rush – Dit is echt mijn favoriete parfum van dit moment! Ik ben best moeilijk in het kiezen van parfums. Ik krijg er gewoon erg snel hoofdpijn van helaas. Deze parfum bezorgd mij gelukkig geen hoofdpijn en deze draag ik dan ook met veel plezier. Over heat rush heb ik ook een artikel geschreven, dat lees je hier.

Treacle Moon warm cinnamon nights – Een showergel met de heerlijke geur van kaneel. Deze geur past perfect bij het koudere weer in de herfst en winter en doet je dan ook meteen denken aan kerst. Al zou ik deze geur in de zomer ook wel gebruiken, want mmmm heerlijke geur!

20141109_125950

Oriflame tender care – Deze potjes hebben wij thuis al erg lang. We noemen het altijd ‘roze bolletje’ of ‘wonderpotje’. Het helpt tegen vele kwaaltjes. Erg fijn voor op bijvoorbeeld een droge huid of op een wondje.

Was jij al bekend met deze producten?

One thought on “Mijn favorieten van dit moment #1

Geef een reactie

