Swatch – NYC 325 Rain drop

20141123_155800

Vandaag weer een lakje wat ik al een tijdje heb. Een lieflijke kleur van New york color. Kijk je mee naar de swatches?

Het was weer zondag en dat is meestal mijn nail art/blog dag. Ik wilde weer eens een leuke nail art maken en had een lichte ondergrond nodig. De nail art werd er een met roze roosjes en ik dacht aan een roze ondergrondje, maar toen kwam ik op het geniale idee om een blauwe ondergrond te gebruiken. Dit zorgt ervoor dat niet alles even roze was!

20141123_155650

Rain drop is zoals de naam al een beetje verklapt een licht blauwe kleur. Deze lak dekt mooi in drie dunne laagjes en heeft een fijne kwast zoals alle NYC lakjes! Ik ben echt gek op deze kleur en heb deze al regelmatig gedragen. Hieronder zie je de nail art die ik heb gemaakt met dit lakje als ondergrond! Schattig vind je niet?

20141123_155503

6 thoughts on “Swatch – NYC 325 Rain drop

Geef een reactie

