Welkom 2015

20141231_153004

Met weer een heel nieuw jaar voor ons, vond ik het wel tijd om een nieuwe update te maken. Een update over al mijn bezigheden op dit moment. Een update waarin ik vertel waar ik op dit moment bezig ben, wat ik nog wil gaan doen etc. Allereerst wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat jullie genoten hebben van 2014.

Op dit moment ben ik druk aan het afstuderen, echt de laatste lootjes. Mijn opleiding maatschappelijke zorg niveau 4 zit er eind januari op. 10 januari moet ik alles ingeleverd hebben en wordt alles nagekeken, waarna ik op 12 januari mijn cgi gesprek heb en als het goed is mijn laatste toets en mondeling ook heb afgerond. Daarna is het wachten, wachten, wachten op de uitslag! Mijn stage is voor de kerstvakantie afgelopen en oooh wat had ik het daar naar mijn zin! 4 dagen in de week was ik er te vinden, dat zal wel rustig worden na de vakantie, zo zonder stage…

Verder ben ik in de zomervakantie begonnen met rijlessen. Dat staat nu al eventjes stil, omdat ik het erg druk had met de afronding van mijn stage, school en daarbij nog mijn weekendbaan. Daarbij geef ik ook nog 2 uur in de week dansles en nu de carnavalsperiode is begonnen komen daar alle activiteiten nog bij. Druk, druk dus. Na 10 januari heb ik alles ingeleverd en daarna kan ik dus mooi het rijlessen weer oppakken! Mijn theorie heb ik nog niet gehaald en daarmee moet ik dus hard aan de bak.

20140906_192915

In mijn allereerste artikel schreef ik dat ik enorm aan het twijfelen was over mijn toekomst. Ga ik verder leren, ga ik een nagelstyliste cursus doen en werken. Ik ben eruit! Ik ga in februari beginnen aan een nieuwe studie op het HBO. De opleiding die ik wil gaan doen is Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Deze opleiding is vergelijkbaar met maatschappelijke zorg en is dus een vervolg van mijn opleiding. Ik wil graag proberen of het HBO iets voor mij is.

Ook op mijn blog wil ik graag nog wat kwijt. Ik wil graag weer volop in het blog ritme komen en blijven. Verder hoop ik dat ik het bloggen tijdens het HBO kan volhouden en ik wil mijn blog graag laten groeien. Een eigen domein hebben dat lijkt me echt ontzettend leuk, mooi met een nieuwe lay-out! Ik ben niet zo handig met computers dus het zal nog even duren en wanneer het zover is zal ik er ook wel even mee bezig zijn hihi. Het lijkt mij beter wanneer ik een eigen domein heb, mijn blog kan dan meer groeien en ook kan ik de statistieken en andere zaakjes beter bijhouden. Ik weet nog niet wanneer ik serieus ga kijken naar een eigen domein en host, maar wanneer dit zover is zal ik dit zeker laten weten!

De laatste tijd was het wat rustiger op Blossomslife, sorry hiervoor. Dit vond ik erg jammer, want natuurlijk miste ik het bloggen echt wel. Ik heb het gewoon heel erg druk gehad met mijn werk, stage, school en rijlessen. Natuurlijk kun je vooruit bloggen, maar omdat ik elke dag pas thuis was wanneer het al vrij donker was kon ik natuurlijk geen goede foto’s meer maken. Ook was ik soms inspiratieloos. Ik hoop dat ik nu weer mijn blogritme te pakken krijg en weer lekker kan bloggen!

Wat zijn jouw plannen voor 2015?

 

 

Geef een reactie

