Swatch – P2 Sea la vie 030 navy

20150105_213954

Vandaag een laat ik een lakje zien wat ik tijdens oud op nieuw heb gedragen. Af en toe ben ik in zo’n bui dat ik heel graag een donker blauw of paars lakje draag en het liefst iedere keer eentje die ik nog niet (veel) heb gedragen. Dit lakje heb ik een hele tijd geleden gewonnen met nog 3 lakjes uit deze collectie. Kijk je mee naar de swatches?

20150105_213821

030 navy is een prachtige donkerblauwe kleur eigenlijk doet de naam van deze lak de kleur wel eer aan! Want het is echt een navy kleur. Deze lak vind ik erg fijn lakken en de kleur dekt erg mooi in 2 dunne laagjes met een glanzende finish wat je goed kunt zien in de foto’s in dit artikel. Dit blauwe lakje droogt erg snel wat natuurlijk erg fijn is!

20150105_214039

Draag jij wel eens blauwe nagellak?

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

