LUSH shoplog

20150108_115219

Vrijdag 2 januari was het zover! Na ontzettend veel pogingen gedaan te hebben om te bestellen op de Engelse en Nederlandse site mislukte het steeds maar weer. Ik ben er lang mee bezig geweest, maar uiteindelijk heb ik dan toch een aantal Lush producten gescoord. YAY!


Op 2e kerstdag zat ik om 8.00 uur klaar om te gaan bestellen op de Engelse website. Toen kwam er het bericht dat om 9.00 uur de sale zou beginnen, maar het werd later en later. Af en toe stonden er wel producten, maar die waren uitverkocht terwijl ze nog niet eens echt op de site stonden. Verder lag de site er continu uit en stond de helft er maar op. Tegen de tijd van de avond konden mijn zusje en ik dan eindelijk ons mandje vullen, maar ook dat ging niet zonder problemen. Toen we wilden betalen werden we weer van de pagina gegooid en toen we terug kwamen was ons mandje leeg en ondertussen 3 kwart uitverkocht.. Wat heb ik gebaald zeg.. De hele dag was ik er mee bezig en ik heb de site steeds in de gaten gehouden.

Ondertussen heb ik natuurlijk ook op de Nederlandse site gekeken, maar daar verliep ook niet alles even soepel. Eerst stond de helft er maar op en later toen de andere helft erop stond was het eerste al weer uitverkocht. Verder werd ik ook op deze site er steeds uitgegooid en ben vollop bezig geweest met het refreshen van het scherm.

Op een begeven moment zag ik foto’s voorbij komen van de Lush in Den Bosch waar ze nog best veel hadden wat ik zo op de foto’s kon zien en aangezien dat nou net de Lush is waar ik het meest dichtbij woon! Vrijdag 2 januari ben ik met mama in zo’n 45 minuten naar Den Bosch gereden en zijn we op zoek geweest naar de Lush waar ik toch ben geslaagd. Thanks mama ♥

20150108_113930

Allereerst liep ik meteen naar de badproducten toe, ik ben namelijk gek op in bad gaan en ik had hiervan zoveel leuks gezien! Mijn zusje wilde graag de pinguin, maar ik heb per ongelijk de Wizard bubble bar in mijn mandje gestopt. Gelukkig ging het haar alleen om het leuke figuur en dat heeft deze ook! Deze bubble heeft een erg zoete kruidige geur en zit vol met shimmers. De Wizard bubble bar was in de sale voor nu maar €2.48.

20150108_113901

Ook de Snowman Fun stond op de wishlist van mijn zusje en deze stopte ik gelijk in mijn mandje. Met dit leuke setje kun je je eigen sneeuwman knutselen terwijl je in bad zit. Daarna kun je de Snowman Fun gebruiken in bad, onder de douche of om je haar mee te wassen. Ook dit product was in de sale voor nu maar €3.98.

20150108_113955

Dashing Santa Bath Bomb stond eigenlijk niet op mijn lijstje, maar toen ik de geur rook Mmmm! De geuren van de andere badproducten die er nog waren vond ik wel wat tegen vallen, maar ik weet niet of dat komt doordat alle geuren door elkaar hingen in de winkel. Ik heb maar meteen 2 stuks meegenomen, omdat deze zo lekker rook! Dashing Santa was in de sale voor €2.13 per stuk.

20150108_113834

Daarna ging ik toch weer even kijken bij de badproducten en kwam bij de Fizzbanger Ballistic uit. Deze geur vond ik wel lekker, maar ook erg sterk. Deze reuzachtige Ballistic ruikt naar appel en kaneel en kostte in de sale maar €2.48.

20150108_113545

Mijn zusje wilde ook nog graag Sweetie Pie. Zelf ben ik niet zo dol op deze geur, maar als mijn zusje de geur lekker vindt is het goed haha! Sweetie Pie was niet in de sale en kostte €5.55.

20150108_113626

Eerder had ik al op de site gekeken naar een gezichtsreiniger. Ik twijfelde tussen Let The Good Timer Roll en Angels On Bare Skin. Ik heb droge huid met veel onzuiverheden en daarom wilde ik graag zo’n product proberen. Ik heb al veel geprobeerd en wilde daarom deze proberen. Deze reiniger was niet in de sale het kostte €9.90.

20150108_113750

In de winkel heb ik aan personeel gevraagd wat ze mij zouden adviseren. Herbalism kwam daaruit, maar de geur van deze vond ik echt verschrikkelijk. Om deze dan toch de kunnen proberen en eventueel te kunnen wennen aan de geur kreeg ik een tester mee. Buch de Noël leek mij ook erg fijn en deze rook ook veel beter dan Herbalism, omdat ik deze ook wilde proberen kreeg ik hier een tester van mee. Mmm wat ruikt die heerlijk!

20150108_113709

De welkbekende Lemony Flutter! Mijn moeder was zelf in een andere hoek van de winkel gaan kijken en ik stond nog bij de badproducten. Ineens kwam ze aanlopen met Lemony Flutter. Ik kende die al van alle nagellak liefhebbers, maar was eigenlijk niet van plan het product te kopen, omdat ik het aan de deure kant vond. Mama dacht daar anders over en wilde deze graag meenemen haha! Goed voor de droge ellebogen en andere droge plekjes en natuurlijk voor de nagelriemen. Deze was niet in de Sale €10.65.

De volgende keer ga ik niet meer opstaan voor een Lush sale en ook ga ik het liefst langs de winkel wanneer ik onbekende producten wil kopen, omdat ik toch best veel geuren vond tegenvallen. Ik vond de douchegels erg tegen vallen wat wel erg jammer is.. Nu de badproducten op mijn kamer staan en de geur zich verspreid begin ik de geuren wel steeds meer te waarderen!

Wat is jouw favoriete Lushproduct?

 

 

 

2 thoughts on “LUSH shoplog

  1. Wat toevallig, ik zit ook al een week de site af te speuren maar ik heb besloten dat ik morgen naar den Bosch ga. Dan kun je tenminste ook ruiken aan de producten :p ik hoop dat er nog sale is maar ik vrees er voor.

  2. Toch fijn dat je toch spulletjes kon kopen na die drempels! 🙂 en leuke spulletjes, echt fijn om verschillende producten van lush te zien in 1 post. Loooove lush so much hihi! Mijn favoriete product is de biershampoo! En de phoenix bath bomb! 😀

Geef een reactie

