Nail art – Gradiënt Snowflakes

20150119_135328

De nail art die vandaag online staat, wilde ik al een tijdje geleden maken wat helaas niet gelukt was door de drukte rondom het afstuderen. Gisteren was het dan zover en heb ik deze nail art gemaakt! Heel toepasselijk, want het is vandaag nog echt gaan sneeuwen ook!

Deze nail art heb ik al eens eerder gemaakt een aantal jaren terug. Dit wilde ik graag nog eens overdoen, omdat ik er toen geen mooie foto van had gemaakt en nu netter werk als toen. Natuurlijk vond ik de nail art zelf ook erg leuk!

20150119_135249

De nail art is een verzameling van allerlei technieken. Zo heb ik een gradiënt gemaakt met een sponsje en heb ik gestempeld. De kleuren licht paars, licht blauw en wit passen echt bij de winter en dat dat paarse wat meer donker is vind ik het een leuk geheel. Natuurlijk kunnen de glitters in deze tijd van het jaar niet ontbreken!

Wil je graag een how to van deze nail art? Laat het me weten dan ga ik daarmee aan de slag!

One thought on “Nail art – Gradiënt Snowflakes

Geef een reactie

