Shoplog – Action en Xenos

20150118_143920

Ik was een tijdje geleden weer eens in mijn folder app aan het bladeren en kwam bij het foldertje van de Xenos. Deze bekeek ik eens en ooh wat een leuks! Houten kaarsenhouders, houten bakjes, letterslingers en nog meer van dat soort leukigheid! Natuurlijk moest ik dan ook even een kijkje gaan nemen en per toeval kwam ik ook nog bij de action terecht.

Ik ben dat weekend daarna gaan winkelen en wilde hoe dan ook even bij de Xenos langsgaan. Helaas kon ik de houten kaarsenstandaards niet vinden. De houten bakjes hadden ze alleen met een witte binnenkant en dat wilde ik nou net niet en de letterslinger was er alleen in het zilver terwijl ik zwart wilde. Erg jammer natuurlijk.

Later ben ik met mijn moeder naar de Xenos in Den Bosch geweest waar ze wel de goede houten bakjes hadden, maar helaas ook weer de letterslinger alleen in het zilver.. Weer niet helemaal geslaagd dus. Maar gelukkig is mijn vader een andere keer nog naar de Xenos geweest en heeft ze na veel zoeken dan toch gevonden en er maar meteen 2 van meegebracht! YAY!

20150118_145035[1]

Deze letterslinger bevat erg veel letters, cijfers en symbolen in soms ook nog verschillende uitvoeringen! Deze slinger kun je zelf samenstellen door de letters aan elkaar te maken met splitpennen. In de set zitten spaties, hartjes, huisjes, sterren en nog meer symbolen. Erg leuk! Deze set was verkrijgbaar in het zwart, zilver en bruinig papier en kost €5.00 per set. Bedankt pap! (helaas was het licht niet zo fijn, maar wilde toch graag een foto erbij plaatsen)

20150118_143827

Verder kocht ik een mooi houten bakje. Deze vind ik erg mooi op productfoto’s en verder staat het natuurlijk ook gewoon erg mooi op mijn kamer. Dit bakje is goed stevig en is te koop in verschillende maten. Ik heb geloof ik de kleinste maat en deze kost ongeveer €5.00. Dit bakje heb ik al eens eerder gebruikt in een shoplog van LUSH. Klik hier als je dat artikel wilt bekijken.

Afgelopen weer kwam ik nog eens in een winkelcentrum en daar ging ik naar de action om even wat fotolijstjes te halen. Helemaal vergeten hier foto’s van te maken, maar het zijn gewoon zwarte kunststof lijstes op a4 formaat niet zo heel erg bijzonder. 🙂

20150118_144024

Ik liep rond en mijn moeder zag ineens de zwarte houten lettertjes liggen, deze heb ik eerder al in het wit gekocht, maar eigenlijk wilde ik het liefst zwart. Nu had ik ze dus eindelijk gevonden. En nog een stuk goedkoper ook. De precieze prijs weet ik er helaas niet meer van.. Maar in ieder geval onder de €2.00.

Ook het matje wat ik hier al onder de foto’s heb gebruikt is nieuw. Het leek me een leuk matje voor onder foto’s voor op mijn blog. Zeker in de lente en de zomer, want het is een prachtig licht blauw kleurtje! De prijs weet ik ook hiervan niet meer maar het zal zo’n €1.00/€1.50 hebben gekost.

Wat is jouw favoriete ‘hebbedingetjes’ winkel?

 

2 thoughts on “Shoplog – Action en Xenos

Geef een reactie

