Spam je blog! #2

20141102_161952

Ik ben dol op het lezen van blogs en vind het dan ook erg leuk om nieuwe blogs te leren kennen. Ook kunnen jullie als lezers nieuwe blogs ontdekken. Normaal gesproken vind ik spam maar niks, maar in dit artikel mag je ongestoord je blog linkje achterlaten of je social media linkjes! Het is leuk als je erbij vermeld waarover je blog gaat en waarom je blogt. 🙂

Spammen maar!!!

PS. Het lijkt me erg leuk om een Instagram photo challenge te maken samen met een andere blogger. Lijkt het jou leuk laat het me weten! 🙂

5 thoughts on “Spam je blog! #2

  1. Zal ik dan maar aftrappen?
    Ook al ben ik een 40+ je kunt bij mij ook terecht voor beauty, nagellak, shopping, fashion en veel meer… Maar dan met een rimpeltje.

Geef een reactie

