Swatch – Sinful Colors Snow Me White

20150118_144314

Een lakje dat ik bij een 1+1 actie er mooi bij heb gekocht, maar vervolgens helemaal ben vergeten in het oh zo volle Helmer kastje. Erg jammer want nu ik deze eenmaal gebruikt heb vergeet ik deze zeker niet zomaar meer! Kijk je snel verder naar de swatches?

Snow Me White is zoals de naam al een beetje verklapt een witte lak. Van witte nagellak heb je nou eenmaal nooit genoeg, aangezien de kleuren die het meest in een nail art voorkomen zwart en wit zijn. Verder is alleen wit ook niet verkeerd op je nagels! Mijn witte lak was overigens bijna op en dus tijd voor een nieuwe. Als er dan een actie is van 1+1 nemen we die maar gewoon meteen mee!

20150118_144240

Ik vind het design van de flesjes echt ontzettend mooi! De kwastjes vind ik dan weer minder fijn.. Ze zijn recht, waardoor je minder net bij de nagelriemenkunt lakken. Het is wel mogelijk, maar dan moet je heel precies lakken wat niet altijd wil lukken. Ik ben nou eenmaal fan van ronde kwastjes.

20150118_144201

Snow Me White dekt in 1 laagje al heel erg goed, maar soms zie je dan nog wat erdoorheen. Voor een nail art is 1 laagje prima, maar als je puur de kleur wilt dragen zou ik er 2 aanbrengen voor een net wat mooier resultaat. Dit lakje heb ik gekocht in de Kruidvat tijdens een 1+1 actie en heeft me dus ā‚¬1.00 gekost.

Wat is jouw favoriete witte nagellak?

3 thoughts on “Swatch – Sinful Colors Snow Me White

Geef een reactie

