Tag – Essie nagellak

20150127_155949

Ik wilde graag weer eens een tag plaatsen op mijn blog, maar wist niet welke. Op Instagram zag ik erg veel foto’s voorbij komen van Essie nagellak en foto’s over de Essie tag. Het leek mij toen erg leuk om ook deze tag te doen, omdat ik gek ben op nagellak! Deze tag is bedacht door Esther van happilyeverafterx. Lees je mee naar mijn antwoorden?

Hoeveel Essie nagellak heb jij?

Het zijn er nog niet zo heel erg veel, namelijk 6. De laatste tijd koop ik eigenlijk geen nagellak, omdat ik vind dat ik meer nagellak uit mijn huidige stash moet gebruiken aangezien ik er genoeg heb!

Wat was je eerste Essie nagellak?

Eigenlijk had ik niet een lakje wat mijn eerste was, ik kocht er namelijk 4 tegelijk! In september 2013 was er een actie bij de Big Bazar: 2 Essie lakjes voor €5.00. Dat is dus een mooi koopje! Ik zag Essie erg vaak in drogisterijen, maar vaak stond de prijs me toen tegen. Wel vond ik ze erg mooi en wilde ze toch graag proberen vandaar dat ik ze tijdens deze actie kocht. Ik kocht Leading Lady, Butler Please, Miss Fancy Pants en Where’s My Chauffeur?.

20150127_160017

Welk lakje heb je als laatste gekocht?

Dat zijn ook meteen de bovengenoemde lakjes. Ik heb met mezelf de afspraak dat ik alleen nog maar een lakje mag kopen wanneer deze heel bijzonder is en in een aanbieding, omdat ik nog genoeg heb staan. De andere 2 lakjes Jam ’n Jelly en The Girls Are Out heb ik gewonnen.

Heb je al je lakjes wel eens meer dan één keer gedragen?

Jazeker! Er is een lakje wat ik nog niet zo heel erg vaak heb gedragen en dat is Miss Fancy Pants. Ik kies meestal toch voor een lakje met meer kleur. Butler Please heb ik ook al eens verwerkt in een nail art zoals je kunt zien. Wil je naar dat artikel? klik dan hier.

nail art blauw s

Welk lakje draag je in de lente het liefst?

Ik ben gek op roze dus dan kies ik toch zeker Jam ’n Jelly of The Girls Are Out! Jam ’n Jelly is een prachtig roze lakje met soort lila glans erin en The Girls Are Out heeft zilveren shimmers in de lak. Net wat leuker dan alleen roze!

Glitter of creamy lakjes?

Dat is een moeilijke keuze.. Ik ben gek op glitterlakjes, maar om het er weer af te halen is verschrikkelijk (zelfs met trucjes). Creamy lakjes vind ik ook prachtig en het is er ook zo weer af als dat nodig is. Verder vind ik de glans van Essie echt prachtig! Ik ga dan denk ik toch voor creamy lakjes.

Waarom vind je Essie zo fijn?

Laten we beginnen met de perfecte kwast! Ik vind dat je er ontzettend mooi mee kunt lakken bij je nagelriemen wat ik echt heel erg fijn vind. Dat zijn zeker pluspunten! Verder is het design van de flesjes erg mooi en de glans is ook niet mis.

Welk lakje draag je in de zomer het liefst?

In de zomer ben ik gek op felle kleuren, maar ook op mooie pastel kleuren. Zo ben ik bijvoorbeeld gek op mint achtige kleuren en laat ik daar nou net een lakje van hebben! Where’s My Chauffeur?.

essie paars 2

Wie inspireert jou, om Essie lakjes te kopen?

Het is niet echt iemand die mij hierin inspireert.. Ik zie regelmatig mooie lakjes voorbij komen op Instagram bijvoorbeeld, maar het is niet zo dat ik daardoor naar de winkel ren om deze te kopen. Misschien heeft dat wel met mijn afspraak te maken. Ik vind Essie echt een prachtig merk, maar de kleuren zijn niet altijd zo bijzonder dat ik ze ook nog in een Essie variant wil hebben. Wel is het zo dat wanneer er een korting is ik eerder naar de winkel ga voor een aankoop dan zomaar.. hihi.

Welke naam vind jij het leukst?

Jam ’n Jelly vind ik wel een schattige naam, maar The Girls Are Out vind ik ook erg leuk. De namen passen echt bij de kleur roze! Ik vind het leuk dat de lakjes namen hebben in plaats van een nummer.

Jouw limited Edition lakjes zijn..

Butler Please, Leading Lady en Where’s My Chauffeur? komten uit de Leading Lady collectie van de winter 2012/2013. Miss Fancy Pants komt uit de Stylenomics collectie van de herfst 2012. The Girls Are Out komt uit de zomerlijn Naughty Nautical.

Heb jij wel eens een miskoop gehad?

Echt een miskoop wil ik het niet noemen, want ik vind het wel een mooie kleur. Ik draag Miss Fancy Pants gewoon bijna nooit. Ik kies sneller voor een opvallende kleur!

20140928_170330

Waar koop jij je Essie lakjes?

Tot nu toe heb ik ze alleen bij de Big Bazar gekocht, maar ik moet zeggen dat ze er bij de Etos ook altijd erg mooi bij staan. Als ik ze dus eens in een andere winkel ga kopen zou dat zeker weten de Etos zijn!

Wel lakje draag je in de winter het liefst?

Dat is Leading Lady! Een prachtige donkere kleur met glitters. De glitters passen erg mooi bij de feestdagen en mooi rood is niet lelijk. Verder vind ik Butler Please ook een mooie kleur voor in de winter.

Wat is je ultieme favoriete Essie lakje momenteel?

Butler Please verast me iedere keer weer als ik deze op mijn nagels doe. Dit is dus wel een van mijn favorieten denk ik! Al is daar eigenlijk geen touw aan vast te knopen, omdat ik zo vaak wissel haha.

20140817_134919

Welk lakje draag je in de herfst het liefst?

Daarbij kom ik toch weer op dezelfde antwoorden uit als wat ik in de winter het liefst draag. Mooie donkere kleuren.

Welk Essie lakje staat op jouw wishlist?

Tart deco! Een prachtige zalmkleurige lak.

Welke nagellak draag je nu op je nagels?

Op dit moment geen, omdat ik morgen moet gaan werken en daar mag ik geen nagellak dragen tijdens het werk. Morgen ga ik weer lekker aan het nail arten!

Wat is jouw favoriete Essie lakje?

Categories Tag

Geef een reactie

