Schoenen shoplog!

20150208_155541

Oeps! Ik kan nu wel weer even vooruit op schoenengebied! Mijn moeder vertelde een tijdje geleden dat er sale was bij een schoenenwinkel in de buurt. Ik was opzoek naar fijne schoenen voor bijvoorbeeld op het werk of voor op school. Er waren 2 paar laarsjes kapot gegaan op mijn vorige stage doordat ik ze zoveel aanhad en dus vond ik dat ik nieuwe nodig had! hihi. Ben je benieuwd naar de schoenen? Kijk snel verder 🙂

Er waren verschillende kortingsacties bij de winkel. Een actie was 2e artikel voor €1.00 en ook waren er verschillende schoenen afgesprijsd. Altijd leuk natuurlijk!

20150208_155220

Ik was opzoek naar zwarte laarsjes, omdat die gewoon altijd gemakkelijk zijn te combineren. Ik vond een aantal laarsjes, maar ze zaten dan bijvoorbeeld net niet lekker.. Deze wel! Deze laarsjes hoorden bij de actie van 2e artikel voor €1.00 en was het 1e artikel. Deze laarsjes zijn van het merk Nelson.

20150208_155148

Nadat mijn moeder en ik voor de 2e keer een rondje liepen rond de kast waarin de schoenen uit de actie stonden riep mijn moeder ineens dat ze deze bordeaux rode Puma’s had gevonden. Ik blij! Deze had ik al een hele tijd op het oog, maar steeds kocht ik ze dan toch maar niet, omdat ik niet wist of het iets voor mij was. Terwijl ik ze wel wilde hebben. Nog een gelukje was dat het precies mijn maat was! Mijn schoenmaat is ongeveer 38.5 en deze zijn 39! Deze Puma’s hoorde ook bij de actie van 2e artikel €1.00 en dus was dat het bedrag van deze schoenen! Het laatste paar in mijn maat en precies de kleur die ik wilde yes en natuurlijk voor een koopje!

20150208_155247

Deze schoenen had ik via internet gezien en ze leken me wel erg leuk. Ik was vastbesloten dat ik voor deze kleur ging, totdat ik de zwarte had aangehad hihi. De grijze variant is erg leuk voor in het voorjaar! Deze schoenen hoorden helaas niet bij de 2e artikel €1.00 actie, maar er was wel wat van de prijs af. Deze leuke sneakers zijn van het merk La Strada.

20150208_155102

Dit is de zwarte variant van de bovengenoemde sneakers. Ikzelf vond het bruine printje minder mooi en dacht dat het niet echt bij mij zou passen, maar de zwarte variant is zoveel makkelijker te combineren. Mijn moeder vond deze mooier staan dan de grijze. Ik moet nog steeds een beetje wennen aan het bruine printje, maar ze lopen heerlijk en dat maakt veel goed! Ook op dit paar was er wat van de prijs af en doordat ik er 4 schoenen in een keer kocht kreeg ik nog 15% korting op deze schoenen.

20150208_155026

Later bedacht ik me dat het handig was als ik schoenen voor kamp had. Die dus vies mogen worden en makkelijk zijn. Deze schoenen kocht ik bij een ander winkeltje met een tegoedbon die ik had gekregen, omdat ik eerder dat jaar een paar schoenen had teruggebracht. Ook weer zwart, want ja altijd makkelijk!

5 paar schoenen gekocht/gekregen in 1 winkelmiddag is wel wat veel, maar ik hoef voorlopig niet meer opzoek naar goede schoenen en ik loop weer op wolkjes. De laarjes, Puma’s en grijze sneakers heb ik van mijn moeder gekregen als geslaagd cadeau en de zwarte sneakers en schoentjes heb ik zelf gekocht. Ik ben echt ontzettend blij met deze schoenen stuk voor stuk!

Welke schoenen vind jij het leukst?

Geef een reactie

