Review – Lush Let The Good Times Roll

20150108_113626

Let The Good Times Roll is een van de bekende gezichtsreinigers die ook ik op mijn wishlist had staan. Ik was op zoek naar een goede reiniger, omdat ik regelmatig last heb van onzuiverheden. Wel heb ik een erg droge huid, waardoor heel veel reinigers veel te hardnekkig zijn. Toen ik een tijd terug bij de Lush was moest ik deze natuurlijk wel meenemen! Lees verder als je wilt weten wat ik er van vind.

n het begin vond ik het maar een geknoei, eerst wat reiniger op je hand doen en vervolgens met wat water verdunnen tot een papje. Ik wist niet hoeveel water genoeg was en ook de hoeveelheid reiniger wist ik nog niet goed af te meten. Gelukkig komt dat na een tijdje gebruiken wel goed haha!

De ingrediënten van deze reiniger zijn:
Maïsmeel, Glycerine, Talkpoeder, Water, Maïsolie, Polenta, Kaneelpoeder, Parfum, Gardenia extract, Popcorn.

Let The Good Times Roll verwijdert huidschilfers op een zachte manier en heeft ook een anti-bacteriële werking op puistjes. Ook heeft deze reiniger een goede werking op de bloedsomloop!

In het begin moest ik erg wennen aan de geur, want deze is vrij zoet. Verder vond ik de reiniger erg fijn werken, mijn huid werd erg zacht na het gebruik en mijn onzuiverheden werden zichtbaar minder! Wat ik wel een minpuntje vind is dat de houdbaarheid maar 3 maanden is in vergelijk met de hoeveelheid wat in het potje zit. In een potje van €9.90 zit 100 gram en dit kreeg ik tot de helft op in 3 maanden tijd. Ik heb op het einde zelfs een ruime hoeveelheid genomen, omdat ik het zonde vond dat de rest zou bederven. Ik heb de reiniger elke dag gebruikt! Al met al is Let The Good Times Roll een hele fijne reiniger en ik denk dat ik deze zeker nog eens opnieuw koop!

One thought on “Review – Lush Let The Good Times Roll

Geef een reactie

