New in – Treacle Moon

20150317_214808

Een tijdje terug zag ik op Facebook voorbij komen dat de geweldige actie er weer was van 1+1 gratis op Treacle Moon. Het liefst wilde ik ze allemaal inslaan, maar helaas dacht ik dat ze hier in de buurt nergens de meeste geuren hadden. Vorige week vrijdag was ik winkelen in Uden met mijn moeder en we liepen even de Albert Heijn in. Toen ik naar het schap liep zag ik meteen dat ze er alle geuren hadden!! Toen had ik ze maar meteen geclaimd hihi.

Thuis had ik al 2 flessen van Warm Cinnamon Nights, 1 fles van Her Melon Thoughts en 1 fles van The Rasperry Kiss. Erg lekkere geuren en ik wist zeker dat ik er nog meer wilde! Over de geur My Coconut Island heb ik getwijfeld, deze vond ik op zich best lekker ruiken, maar verder ben ik niet zo gek op cocos.

20150317_201444

One Ginger Morning – Hier was ik erg benieuwd naar, doordat ik deze steeds meer voorbij zag komen op social media. In de winkels ben ik deze ook nooit tegengekomen dus de geur zei me ook nog niks. Ik kan je vertellen dat ik deze geur heerlijk vind! Lekker fris.

Those Lemonade Days – Deze geur is ook echt heerlijk fris, wat natuurlijk wel te verwachten was door de naam en de kleur hihi!

20150317_201344

Iced Strawberry Dream – Mmmm, heerlijk zoet en fruitig! Deze geur kun je ook wel een beetje vergelijken met de geur van The Rasperry Kiss qua zoetheid. Zeker een aanrader voor de lente!

That Vanilla Moment – Deze stond eigenlijk niet op mijn verlanglijstje, omdat ik echt niet van vanille geur houdt. Deze geur associeer ik vaak met van die hangers voor in de auto en die vind ik me toch vies haha. Maaar toen ik eenmaal aan deze fles had geroken moest ik deze wel mee nemen! De geur is erg romig en ik vind er ook wel iets van karamel in terug.

20150317_201535

The Rasperry Kiss – Hier had ik de douchegel al van, maar de scrub nog niet. De geur is net zo als de douchegel heerlijk zoet! Verder is de tube ook echt ontzettend handig.

20150317_201630

Her Lavender Story – Als laatste kocht ik ook nog deze variant. Ik ben geen grote fan van lavendel, maar mijn moeder wel. Ze wilde deze dan ook graag kopen. 🙂

Ik ben echt een fan van deze producten en ben ook erg benieuwd naar de bodylotions! Helaas mis ik van mijn verlanglijstje de mango variant nog en ik ben erg benieuwd naar de geuren die in andere landen te koop zijn. Deze kan ik vast nog wel eens toevoegen aan mijn stash! Normaal kosten deze producten €5.00 per fles of tube, maar met deze actie had ik dus 2 flessen voor de prijs van 1! De flessen vind ik erg mooi vormgegeven, het is gewoon een plaatje als ze in de badkamer staan.

20150315_172245[1]

Ben jij al bekend met Treacle Moon?

One thought on “New in – Treacle Moon

Geef een reactie

