Mijn Lucardi wishlist!

Naamloos

Bijna iedere vrouw is wel gek op sieraden en daar ben ik er zeker een van! De laatste tijd draag ik erg vaak ringen en natuurlijk mijn zilveren ketting die ik van mijn moeder heb gekregen. Verder wissel ik regelmatig af met armbanden en horloges en draag ik oorbellen. In dit artikel kun je de sieraden bekijken die ik het meeste draag. Bij Lucardi loop ik erg vaak binnen om naar al het moois in de etalages te staren om vervolgens met lege handen de winkel te verlaten, doordat ik simpelweg weer eens niet kon kiezen.. Zo ontzettend veel leuks is er te vinden! Daarom heb ik vandaag een wishlist gemaakt om met jullie te delen.

Als eerste staat deze prachtige Regal horloge in een mintgroene kleur op mijn wishlist. Een hele mooie kleur voor in de lente en in de zomer zonder al te veel extra’s! Deze horloge kost nu €14.99. Love it!

Deze oorbellen zijn hoe kan het ook anders, ook weer in het zilver. Heel erg mooi subtiel met toch erg veel kristallen, ik ben echt gek op glitter! Deze oorbellen kosten €19.99.

Een subtiel armbandje, maar ook weer met een leuke touch. De swarovski bol zorgt voor net dat beetje extra. Dit armbandje lijkt me erg mooi in combinatie met een horloge.

Een mooie munt met erg veel kristallen. Zelf wil ik al heel erg lang een Mi Moneda ketting en helaas is dat er nog steeds niet van gekomen.. Bij Lucardi kun je ook muntkettingen kopen met ontzettend veel leuke munten. Er zijn verschillende soorten kettingen die je hiervoor kunt gebruiken en ook zijn er variaties in munthouders. Deze munt is toch wel mijn favoriet! De prijs is €19.99.

Als laatste een armband die ik al erg vaak in de winkel heb bekeken. Een armbandje met een erg fijne magneetsluiting en een mooi design. Ook is deze armband een erg mooie glimmer en dan zeker in de etalage met de lampen erop hihi! Wauw! De prijs van dit pareltje is nu €29.99.

Oeps.. valt het op dat ik gek ben op zilver en glitter? hihi. Ik had mijn wishlist nog wel pagina’s langer kunnen maken, maar ik wilde het beperken tot dit aantal. Wat een ontzettend leuke sieraden zijn er te koop bij Lucardi en ook nog redelijk budget! Voor ieder wat wils. Zelf draag ik heel erg vaak zilver, maar rosé goud vind ik ook echt prachtig. Eigenlijk vind ik heel veel sieraden al snel mooi! Ben je benieuwd geworden naar het assortiment? Dan zou ik zeker even een kijkje nemen op de website van Lucardi.

Wat is jouw favoriete sieraad?

2 thoughts on “Mijn Lucardi wishlist!

Geef een reactie

