Review Docteur Renaud Coconut Comfort Cream

20150417_124645

Zoals je ziet vandaag een review op Blossomslife van een comfort cream. Mijn huid is een beetje een moeilijk geval. De ene keer heb ik erg veel last van onzuiverheden en de keer daarna is mijn huid ineens erg droog en heb ik last van velletjes. Heb jij hier ook last van? Lees dan verder, want in dit artikel laat ik je kennis maken met een product die ervoor zorgt dat dat verdwijnt!

20150417_124602

De coconut comfort cream is een luchtige, beschermende en voedende crème die een droge huid als sneeuw door de zon laat verdwijnen. Deze crème zorgt er ook voor dat je huid meer gaat stralen, gladder en zachter wordt. De comfort cream ruikt zoals het zich al verraad naar kokosnoot. Wie wil nu geen stralende huid?

In een tube zit 50 ml crème, waar je dus echt ontzettend lang mee kunt doen. De tube komt aan in een mooi doosje, waarop duidelijk de ingrediënten op te zien zijn. De tube ziet er erg luxe uit. In het doosje zit een formuliertje met erg duidelijke uitleg! De producten van Dr. Renaud zijn natuurlijk en er zijn geen kunstmatige stoffen in verwerkt. Ook worden de producten niet op dieren getest!

20150417_124421

Zoals ik hierboven heb genoemd zit de comfort cream in een tube wat ik zelf echt ontzettend fijn vind in het gebruik. Je kunt goed de hoeveelheid die je nodig hebt afstemmen en het werkt hygiënisch.

Toen ik het product ontving was ik in het begin heel erg benieuwd, want ik heb al erg veel producten geprobeerd en vaak deed het niet zo veel voor mijn huid. De coconut comfort cream heb ik een periode in de avond gebruikt en ik merkte echt dat mijn huid minder droog was. De volgende ochtend voel je echt nog een laagje op je huid zitten, wat voor mij wel aangeeft dat het erg effectief is. De geur leek mij in het begin niet zo erg lekker, omdat ik eigenlijk geen fan ben van kokos. Gelukkig kan ik je vertellen dat de geur ontzettend meevalt en niet heel sterk naar kokos ruikt, maar meer een beetje zoet. Ik gebruik het nu nog regelmatig, wanneer ik merk dat mijn huid droog wordt grijp ik meteen weer naar de tube!

De Coconut Comfort Cream is te koop bij Viva Pura en kost nu €34.83 voor een tube van 50 ml. Wil je meteen naar de coconut comfort cream, klik dan hier.

Dit product heb ik ontvangen ter review, wat uiteraard niks veranderd aan mijn mening.

Geef een reactie

