Nails Vs. Nails #1

image1

Vandaag de eerste editie van het nieuwe maandelijkse artikel op Blossomslife! Elke laatste maandag van de maand kun je hier voortaan een Nails VS. Nails vinden samen met Kirsten. Op mijn vorige blog heb ik dit ook gedaan met een blogger en dat is toen ineens gestopt, wat ik erg jammer vond. Het leek mij erg leuk om het artikel weer op te pakken en via Instagram kwam ik in contact met Kirsten. Ze maakt echt prachtige nail arts en het leek me dus erg leuk om samen dit maandelijkse artikel te doen. Kijk snel verder als je benieuwd bent naar onze creaties van deze Nails VS. Nails!

Doordat ik Kirsten vroeg, vond ik dat zij het thema mocht verzinnen. Ze koos voor een heel toepasselijk thema, namelijk: Koningsdag. Beiden zijn we aan de slag gegaan en vandaag zie je het resultaat. Allereerst beginnen we met de creatie van Kirsten.

image2

Kirsten: Naast mani swaps en bestie twin nails kan ik nu ook de allereerste Nails vs. Nails aan mijn lijstje toevoegen! Omdat het vandaag Koningsdag is, werd dat het eerste thema. Ik probeer altijd origineel te zijn als het om nail art gaat, maar als ik aan Koningsdag denk dan kom ik toch altijd weer uit op de kleur oranje gecombineerd met de Nederlandse vlag. Dat hoort toch een beetje bij een dag als vandaag vind ik! Om het design toch iets stoers te geven heb ik een paar goudkleurige studs toegevoegd. Het kroontje op mijn ringvinger is uiteindelijk niet helemaal geworden zoals ik in gedachten had, maar ik ben zeker wel tevreden over het design!

image3

Ik vind de nail art echt heel erg mooi geworden! De nail art creaties van Kirsten vind ik altijd ontzettend strak en deze is dat ook weer. De studs voegen ook een leuke touch toe aan het geheel en maken het minder standaard. Wil je meer prachtige nail art creaties zien van kirsten? Neem dan een kijkje op haar blog: Once upon a blog.

20150208_155353

Mijn creatie heeft minder direct wat te maken met Koningsdag. Ik ben zelf niet echt een fan van het koningshuis en vandaar dat ik een nail art heb gemaakt die je langer kunt dragen dan alleen met Koningsdag. Ik heb gekozen voor een koraalroze/oranje lakje met een glittertopcoat om het net wat specialer te maken. De stempel vind ik wel verfrissend zo in het wit en past ook wel in het plaatje al zouden tulpen misschien nog leuker zijn geweest! 😉 Ik vind de nail art erg leuk geworden, maar ik had misschien wel wat meer kunnen toevoegen wat met het thema te maken heeft.

20150208_155328

Welke nail art zou jij wel willen dragen?

2 thoughts on “Nails Vs. Nails #1

Geef een reactie

