Shoplog – Kruidvat + Trekpleister

20150517_195147_resized

Vorige week zaterdag ben ik even naar het winkelcentrum in de buurt geweest voor 3 winkels. De Leen Bakker, de Kruidvat en Trekpleister. De jaarlijkse nagellak actie liep nog bij Kruidvat en daar moest ik natuurlijk even gebruik van maken. Ook liep er een hele fijne actie bij Trekpleister, namelijk 1+1 gratis op alle make-up. Ik wilde nog een aantal nieuwe producten proberen en mijn mascara’s waren zo goed als op. Kijk je mee naar mijn shoplog?

20150517_194512_resized

Als eerste liep ik samen met mijn moeder naar de Trekpleister. Ik stopte als eerste de 2 mascara’s in mijn mandje, de groene van NYC vind ik heel erg fijn, maar is helaas niet waterproof. De andere mascara wel en deze gebruik ik dan ook altijd samen! Eigenlijk vind ik alle Maybelline mascara’s super fijn.

20150517_194818_resized

Ik was opzoek naar een nieuwe fijne foundation en wilde graag een vloeibare. Uiteindelijk heb ik gekozen voor deze Catrice foundation, ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen!

20150517_194552_resized

Natuurlijk heb je dan ook make-up poeders nodig en ook deze kocht ik. Over de witte van Essence hoorde ik goede dingen en deze wilde ik graag uitproberen, als er toch korting is dan is dat het perfecte moment! Ook kocht ik nog een licht gekleurde.

20150517_194712_resized

Deze concealer zag ik regelmatig voorbij komen en leek mij erg fijn. Deze wilde ik dus ook graag testen! Voor alles is er wel een kleurtje.

20150517_194955_resized

Oogschaduw draag ik regelmatig, maar nooit met een basis. Ik wilde dus graag een oogschaduw basis kopen en deze kocht ik uit het Essence schap.

Eigenlijk wilde ik ook nog graag een aantal lipsticks uitzoeken, maar doordat ons kaartje van de auto niet zo lang meer was en we ook nog naar de Kruidvat moesten was daar geen tijd meer voor. Helaas pindakaas. Na de Trekpleister gingen we snel door naar de Kruidvat en daar kocht ik nog 4 mooie nagellakjes! De Rita Ora collectie vond ik ook prachtig en eigenlijk wilde ik nog meer lakjes kopen, maar ik kon me heel goed inhouden! 🙂

20150517_194921_resized

De 2 gouden lakjes van Catrice stonden op mijn wishlist. Ik zag zo’n soort gouden lakjes regelmatig in de meest mooie nail art creaties voorbij komen en zelf had ik zo’n lakje niet in mijn collectie. Gisteren (zondag) heb ik de linkse al in een nail art gebruikt en het is echt mooi! Verder kocht ik een topcoat van Catrice, eigenlijk wilde ik de topcoats van Essence, maar deze waren uitverkocht. Een zwarte nagellak kan natuurlijk nooit ontbreken en aangezien de andere zwarte lak die ik thuis heb stroperig is kocht ik deze maar meteen.

Precieze prijzen kan ik helaas niet geven, omdat ik het bonnetje ben kwijtgeraakt.. Bij de trekpleister was ik rond de 40 euro kwijt denk ik, maar daar zat ook nog wat make-up voor mijn zusje bij. Bij Kruidvat was ik zo’n €6.50 kwijt gok ik. Ik ben erg blij met mijn nieuwe spulletjes en ik kan voorlopig weer vooruit!

Heb jij nog flink ingeslagen tijdens een van deze kortingen?

One thought on “Shoplog – Kruidvat + Trekpleister

  1. Wat een leuke make-up producten heb je gekocht! Ik heb dezelfde concealer van Catrice vind hem best fijn. Ben benieuwd naar de foundation!

Geef een reactie

