Nails VS. Nails #2

image1

Dit keer mocht ik het thema kiezen van de Nails VS. Nails en ik heb gekozen voor het thema: Touch of gold! Ik had een erg leuk idee en dat paste perfect bij dit thema. Ik heb de creatie van Kirsten al gezien en kan jullie vertellen dat die erg leuk is geworden. Kijk je mee naar dit 2e artikel van Nails VS. Nails?

asdffffff

Kirsten: Deze maand mocht Kim het thema kiezen, en ze koos voor “Touch of gold”. Een super leuk thema, waar je veel kanten mee op kan. Ik had eerst een simpele nail art gemaakt: zwarte nagels met een gouden glitterlak. Ik was tevreden en had er al foto’s van gemaakt, maar later op de dag kreeg ik toch een nieuw idee in mijn hoofd. De zwarte lak met gouden glitters had wel wat weg van de ruimte met sterren, en dan moet ik er gewoon weer wat bij tekenen haha! Zo ben ik op dit design uit gekomen, ik vind hem zelf wel lollig geworden! Al ben ik misschien wel een beetje afgeweken van het thema, maar hé, er zit een touch of gold in nietwaar? 😉

unnamed

Wauw wat een plaatje is het! Erg druk, maar erg mooi. Het is misschien niet het thema zoals het bedoeld is, maar dat is nu juist het mooie aan de Nails VS. Nails; iedereen interpreteert een thema op zijn eigen manier en zo ontstaan er de mooiste creaties! Wil je ook een kijkje nemen op de blog van Kirsten? Klik dan hier.

20150524_212859_resized

Dan nu mijn nail art. Ik had een ontzettend leuk idee, maar toch is de weg naar mijn nail art heel anders verlopen. Eigenlijk wilde ik de gouden touch aanbrengen met de prachtige tattoos van de Action, maar op het laatst bedacht ik me dat ik ook nog deze leuke stickers had liggen. Ik vind de ondergrond erg leuk geworden en door de krullende stickers heeft de nail art wel iets weg van de zee. Wel irriteer ik me ontzettend aan de stickers, ze steken wat uit en ze zijn omhoog gekruld, waardoor ik overal aan blijf hangen.. Hoewel ik de nail art dus erg leuk vind geworden denk ik niet dat deze het een week volhoud op mijn nagels haha. 🙂 De volgende keer moet ik mijzelf misschien toch maar aan de eerste optie houden.

20150524_212928_resized

Welke nail art zou jij wel willen dragen?

One thought on “Nails VS. Nails #2

Geef een reactie

