Nails VS. Nails #3

image1

Dit keer was Kirsten weer aan de beurt om een leuk thema te kiezen. Kirsten koos voor het thema bloemen, een erg leuk thema, want ik kies zelf ook erg vaak voor dit thema haha! De hele maand heb ik af en toe een bloemen nail art gemaakt, maar uiteindelijk kon ik dan niet wachten om het op social media te plaatsen, waardoor ik die niet kon gebruiken haha oeps! Uiteindelijk heb ik er toch nog een gemaakt, kijk je mee?

unnamed

Kirsten:

Deze maand was het weer mijn beurt om een thema te kiezen en ik koos voor “floral”. Dit leek mij een leuk thema, want ik ben namelijk gek op nail art met bloemetjes! Je kunt uit zoveel leuke bloemsoorten kiezen: zonnebloemen, rozen, madeliefjes en ga zo maar door. Ik heb gekozen voor rode rozen, al weet ik niet zeker of ik ze nou wel zo geslaagd vind. Ondanks dat ik floral nail art super leuk vind, vind ik het zelf best moeilijk om mooie bloemen op mijn nagels te tekenen. Maar helemaal ontevreden ben ik nou ook weer niet. De roze pastel lak (mijn favoriet: Strawberry Milkshake van Ciaté London!) en de confetti lak vind ik super leuk bij elkaar staan. De confetti lak is wel een beetje druk, maar de pastel nagels maken het geheel weer wat rustiger. Ik vond het leuk om dit design te maken, en ik ben benieuwd naar het thema van volgende maand!

image2

Wat is het weer leuk geworden! Ik heb eigenlijk nog nooit een soortgelijke nail art gezien, ik vind de vorm erg origineel. De roosjes zie ik vaker en daar ben ik zelf ook echt een grote fan van, maar deze combi is zo leuk! De confetti lak is inderdaad wat druk, maar door het witte kan het precies! Ik zeg geslaagd!

20150628_215732_resized

Dan nu mijn creatie.. Dit keer een nail art waar ik eigenlijk niet zo heel erg tevreden mee ben helaas. Zoals ik al benoemd heb heb ik een aantal leuke creaties gemaakt, waardoor ik niet kon wachten en ik op het laatst nog even een nail art moest maken. Deze nail art is eigenlijk een variatie op een eerder gemaakte nail art en het idee zat prachtig in mijn hoofd. Een gradiënt van wit en turqooise met een mooie bloesem erop. Op het laatst bedacht ik me ook nog dat gouden flakies misschien leuk zouden zijn. Plotseling bedacht ik me dat mijn nagels eigenlijk korter waren dan ik ook alweer dacht haha, heel erg jammer. Ik ben niet geheel tevreden, maar het kan er nog net mee door al lijkt het niet op bloesem. 😉

20150628_215830_resized

Welke nail art heeft jouw voorkeur?

Geef een reactie

